2011. november 8., kedd

2 év

Óriási boldogsággal a szívemben jelentem, hogy Arcus ma, azaz november 8-án, 12:39 perckor hivatalosan is 2 éve családtag!
Emlékszem, Dóri hívott, hogy indulnak. Én már előtte is a tálakkal rohangásztam az udvaron, a nyakörv és a póráz már a vállamra volt készítve és az ablak előtt ugrálva vártam, hogy meglássam az autót. Újabb hívás, merre is kell menni? Kiálltam az út szélére, az autó megállt mellettünk. Arcus a hátsó ülésen nézegetett, ahogy nyílt az ajtó, már kinn is volt és boldogan csóválva fedezte fel új környezetét. A póráza után vetettem magam és köszöntem neki. Ott kezdődött el.
Futottunk egy kört a ház előtt, majd bementünk. Én kinn maradtam Arcival, míg anyáék Dórival beszélték meg a dolgokat és csak akkor jöttem ki tőle, mikor már indultak haza.
Apa szerint egész este vonyított, én nem hallottam. De másnap reggel képes voltam hajnali 5-kor olyan energiával felkelni, mint még soha. Boldogan vágtunk neki életünk első közös reggeli sétájának a csillagos ég alatt.

Hmm, nem lehet leírni ezt az érzést. Akinek kutyája van, úgy is tudja, hogy miről beszélek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése