2011. június 29., szerda

Pár nap...

Este elkezdtem gondolkodni, hogy mi lesz velem hétvégén, ugyanis Arci elutazik. Ausztriába, kb. 380 km-re lesz tőlem. Belegondolni is rossz...
Oké, voltunk már távolabb is egymástól, de akkor én utaztam. Az meg annyiból más, hogy legalább lefoglaltam magam, de még így is volt lelkiismeret furdalásom, hogy ő meg itthon maradt. Most ő megy el, én meg egyedül maradok itthon. Mi a fészkes fenét fogok kezdeni magammal?!
Asszem be fogok golyózni...

Másfél év alatt nem volt még ilyen, hogy kutya nélkül maradtam. Mióta itt van, teljesen megváltozott az életem. Sétálni viszem, foglalkozok vele, stb... és most semelyik. Pff... vagy belevetem magam az írásba, ami lehet, hogy még jól is elsülhet, vagy nekiállok takarítani, vagy egész nap a gépen fogok lógni, vagy fél napokra kifekszek napozni, vagy... NEM! Ez nem az én életem, nekem ARCUS KELL!!!

Oké, hisztizek... abba is hagyom inkább ezt a bejegyzést. :D
A lényeg a lényeg, hogy meg fogok dögölni az unalomtól a hétvégén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése