2011. július 1., péntek

Illegális kutya

Heh, furcsa a cím, de ez van. Arcus tegnap este-ma reggel illegálisan a szobámban tartózkodott. Amúgy nem lenne szabad a házban lennie, csak szilveszterkor, meg ha nagyon hideg van, vagy nagy vihar, vagy meteorzápor, vagy vulkánkitörés vagy UFÓ támadás... :D Mindegy is, a tegnapi este kellett nekem.

Ma délután viszem be a városba, ahol ott is hagyom majd tenyésztőnéninél, mert ugyebár viszik ki Ausztriába, mint mondottam párszor. Utolsó esténk együtt az utazás előtt.

Kivittem 9-kor egy pisi-kakira. Áááh, nem nézhettek ám minket hülyének. Rövid gatya, vastag pulcsi, gumi lovaglócsizma és pöttyös rózsaszín esernyő...:S Fűzzek még hozzá valamit? :) Szerintem nem kell. Aztán felhoztam, körbeszagolt, elfeküdt, tévéztünk, klikkereztünk, feküdtünk a földön, bunyóztunk, fényképeztem, lepkét kergetett és aludtunk. Furcsa mód sikerült nekem felébrednem előbb és nem ő ébresztett, hogy wécéznie kell.

Nem szeret az ágyban lenni, rájöttem :D Túl puha neki vagy nem is tudom, de inkább lement a szokásos helyére, az ajtó mögötti kis sarokba, a hangfalak mellé.
Jahaj, kis bolondom hogy fog hiányozni ebben a pár napban. Délután nélküle kell hazajönnöm... Tuti, hogy csak nekem ilyen nehéz az elválás, őt nem fogja érdekelni, hogy én nem vagyok ott, mert lesz soksoksok kutya, akikkel játszhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése