2012. szeptember 4., kedd

Sokminden állatság

Nos, akkor először is a kutyákról. Arcus tegnap lesántult, sikeresen beverte vagy meghúzta vagy jó kérdés a lábát játék közben. Nyikkant egyet, de futott tovább, majd amikor visszafele jött a labdával, akkor lefeküdt és nem tette le a jobb mellső lábát. Áttapogattam, nyomkodtam, nem fájdította, anyával is megnézettem, semmi. Félrefektettem, míg Mandullal klikkeztünk, aztán mire vittem hátra őket, addigra már rálépett, terhelte, nem sántított annyira. Ma reggelre teljesen oké lett, de azért már nem vittem el bikejöringezni.
Mandula volt velem bicajozni, egyenlőre vele még mindig ott tartunk, hogy mellettem fusson és ne támadjon rá a bicajra. Csak néha van egy picike előreugrása morgással egybekötve, akkor erőteljesen rászólok és visszarántom, mire igazodik és jön tovább.
A trükkök szépen alakulnak, Mandul minkét mancsával tud integetni, már a kézjel is teljesen oké, érti a különbséget, meg ha két manccsal kérek. Már nem mögötte állok a nyuszinál, hanem mellette, de szépen csinálja így is. Még bizonytalan, de egyre többet próbálkozik.
Arcinak még nem esett le, hogy bal kéz felemelésekor nem a "szégyelld magad"-at kérem, hanem az integetést... pedig annak jobb kéz rázása a jele, szóval nem értem. Nem is dőlök jobbra, meg a fejemet is egyenesen tartom, nem döntöm el... A nyuszi még nem megy segítség nélkül, mögötte kell állnom.
Mellesleg ma újra rá kellett jönnöm, hogy zsenik :D Vittem ki nekik a vacsit, már harmadszor szóltam nekik, hogy ehetnek, mire odabattyogtak a tálakhoz és nyammogva kezdtek el enni. Aztán újra odanéztem és rájöttem, hogy összecseréltem a tálakat. Gyorsan csere vissza, egyből neki is álltak normál tempóban enni :)

Berillke pedig itthon van már szombat óta. Délelőtt jöttek Vikiék le Tatabányáról, kisétáltunk a Bisinger sétányra a vasútról, ott láttam először Berillt. Bevallom, én még ennél is nagyobbnak hittem, pedig hát így is óriási! Féltem is, hogy nem fog beleférni a házába :D Aztán kisétáltunk a Püspökerdőbe is, ahol játszhatott Fido és Heidi is, meg Berillről is tudtunk képeket csinálni. Innen vissza a városba az eső elől, én mentem borderbébi látogatóba. Berill már 1 hetes kutyákat szocializált, csak az a kár, hogy ők még se nem hallanak, se nem látnak :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése