2013. április 26., péntek

Happy April

Április eddig nagyon jól alakul, kíváncsi vagyok, hogy mit hoz a további pár nap.
Összegyűjtöttem pár munkát, szám szerint hármat, így pénzügyileg nem leszek bajban (remélhetőleg) és nem kell emiatt kihagynom semmit. (koppkopp!) Aminek a legjobban örülök: felvettek egy híres díjlovagló lovardába lovásznak, pluszba edzést is kapok, hogy a későbbiekben a lovak lemozgatásában is tudjak segíteni. *-* Már a lovászkodásnak is örülök, mert egy nagyszerű ember a főnököm, sokat tanulhatok tőle. Már azalatt a pár óra alatt is, amíg ott voltam, sok újat megtudtam a díjlovaglásról. A ráadás pedig, hogy a hölgy még munkakutyázik is, snacikat tenyészt(ett) és malikkal dolgozik. Megmutatta az újoncot is, egy pár hónapos mali fiúcska. Tündéri! Kiképzésre van nála, de mondta, hogyha megszereti, akkor kihisztizi a tenyésztőtől és ő nagyon tud hisztizni. Szóval nagyon megfogtam azt a bizonyost :)
A napokban beneveztem Arcussal a pestújhelyi DD-re, fuvarral úgy vagyok, hogyha nem akad, akkor vonatozok... de ha akad autó, akkor annak nagyon fogok örülni. Barátnőm mondta, hogyha ma meglesz a kresz vizsgája, akkor elvisz szívesen... és meglett neki, szóval várom, hogy megbeszéljük a részleteket :D
A kűrrel nagyon jól haladunk az utóbbi napokban, bár tegnap eljátszotta a hülyét és a körbe helyett elkezdett hemperegni. De aztán elrendeztük és megcsinálta jól. Csak én is idegesebb voltam a sok szúnyog miatt, ezt ő meg rossz néven vette.
Nekem pedig maradt egy hetem az iskolában. Még nem érzem az érettségi miatti idegeskedést, egyenlőre az év végi jegyeim miatt izgulok. Várom már a következő két évet is, bár ahogy hallottam a felsőbb évesektől, az egész arról szól, hogy kártyáznak a tanárokkal meg kávéznak. Már amikor nem gyakorlaton vannak és nem vizsgák előtt állnak. Múltkori alagi kirándulásom során (o, igaz is, erről is mesélek mindjárt) megkérdeztem az egyik szakmai tanárt, hogy inszeminálást tanulunk-e szakmai években, mire azt mondta, hogy többek között azt is és hogyha érdekel a szakma, akkor nagyon érdekes lesz számomra az egész. Remélem is :)
Akkor Alagról is pár szó. Meglátogattuk a lovasokkal a versenyistállót, messziről láttuk Overdose istállóját, meg egy edzést is megnéztük. Meséltek a pályáról, a nagy öregekről, versenyekről, közeli emberek Overdose-ról és a többi nagy reménységről. Utána átmentünk a Kincsem Parkba is, ott is meséltek nekünk, bár sokkal kevesebbet és az nem is volt annyira érdekes.
Mandul bioszérettségi előtt megy nyiratkozni, aztán majd még tábor előtt is elviszem mert addigra megnő a szőre akkorára, mint Arcié. :)
A hét elején pedig még megpróbálom kihisztizni az igazgatónőnél, hogy az évben utoljára engedje be Arcust csütörtkön, úgy is csak bográcsozunk. Akár még műsoros ebédet is felajánlok neki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése