2012. február 16., csütörtök

Egyre jobbak lesznek a sétáink, oké, vannak dolgok, amiken felhúzom magam, de átlagban azok úgy kezdődnek, hogy iskolai ügy, ami miatt mérges vagyok, a kutyáktól meg többet várok el, de megszokták, hogy a nagy összeségben nem ez van. Kicsit értelmetlen a mondat, de a lényege, hogy idegesen kutyázok, így meg minden apró bakin csak jobban felhúzom magam. Ilyen SOSEM szabadna tenni... csak már nem tudom hogyan kiengedni a gőzt. Délután is jó 10 percet feküdtem a friss hóban, néztem az eget, amíg a kutyák körülöttem játszottak. Olyan nyugis volt.
Na, de kutyák. Mandula tud szépen tépős játékra csimpaszkodni és már nem a kezemet kapja el. Arcus iszonyat behívható lett. :D Minden délután van idejük szabadon játszani és gyilkolni egymást. Imádják a havat, tegnap már átáztak, csimbókokban lógott a hó a szőrükről, de ők még játszottak. Lököttek. :D

1 megjegyzés:

  1. Huh, én is lassan tanulom cask meg, hogy ha idegeskedem, akkor csak szarabb lesz, de ez a két ördög jó tanár:)

    VálaszTörlés