2012. augusztus 29., szerda

Cica és Elke

Tegnap vittem a menhelytől, vagyis ideiglenestől egy cicát állatorvoshoz. Szegénykének amputálták az egyik lábát, teljesen beferdült a mancsa környéke, amúgy viszont egy csodálatos kis állatka. Hisztizett egész úton, ha benyúltam a rácson vagy kinyitottam a dobozt és benyúltam hozzá, egyből jött simiért és dorombolt.
Közben a buszon volt még egy cicás... igazából csak onnan jöttem rá, hogy cica, hogy a ládából nagy, sárga szemek meredtek kifele... meg kórust nyávogtak az én picimmel :) Ők is dokihoz jöttek.
Pluszba a dokinál ikrényiek is voltak, a szetter nevéről jöttem rá, hogy én ismerem őket valahonnan. Gondolkodtam is, hogy milyen felkapott fajta lett az angol szetter :) Cicát leadtam, indultam volna kiskutyázni, de egy erő azt mondta, hogy menjek haza... felültem a buszra, jött is Roxi sms-je (ismét :P), hogy Elke megszökött. Vasárnapi vittük haza a gazdijával, tegnap meg egy óvatlan ajtónyitásnál kiszökött. Gyorsan szervezkedés, odamentem Anetthoz a boltba, lebeszéltük a dolgokat, amikor jött a telefon, hogy látták a vasútnál, amerre vittük haza. Autóba be, rohantunk mint állat, hogy odaérjünk. Egy csoport lány látta, hogy elfut, a biztonsági őr már nem látta... elmentünk a kertek között, aztán inkább visszamentünk arra, amerről vasárnap jöttünk. Találkoztunk egy kutyással, ő nem látta. Közben jött egy újabb telefon, most már a menhelyről, hogy visszaszökött a kutya, ott van. Autóba be, póráz felvesz, rohanás a menhelyre. Kis hülye, úgy csóvált nekünk, puszit osztogatott... előtte meg átrohant el borzasztóan forgalmas úton O_O Hazavittük, bevásároltunk, meg hülyéskedtünk egy sort.
Nagyon jó társaságba kerültem az OKP-s önkéntesekkel, szóval köszönöm Roxinak :)
Jah, vasárnap bébiterriereztem... adtam a terriermániámnak, most már kiválasztottam is, hoznám is haza, ha lehetne :)
Közben bemutatóra is meghívtak minket az OKP-val, szóval arra is készülünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése