2012. augusztus 7., kedd

Keményen frizbizünk!

Ehh, a mai napot nem így terveztem, de nem bánom, hogy így alakult. Sajnos kutyák nélkül vágtam neki a napnak, de így volt lehetőségem tanulni, aminek itt volt már az ideje. Az egyszerű fonákommal olyan kis egyszerűnek éreztem magam. Na jó, nem az én ötletem volt, hogy álljunk neki frizbizni, drága Balázs rángatott ki a forróságba. Igaz, nem ellenkeztem :D csak néha úgy bebújtam az árnyékba és onnan dobtam :)
Kezdtünk laza fonákkal, majd tanuljunk trükköket... ehh, ahhoz kéne alap is, ami nekem nem volt meg. Hát akkor tanuljuk meg AZT. Azért AZ-nak hívom, mert a rendes nevét nem tudom ennek a dobásnak... ehh :D A lényege, hogy magad előtt egy félkörben mozgatod, aztán a fejed előtt csuklóból dobod... nálam a fej előtt az fej felett két méterrel, majdnem nyújtott kézzel. De nézzétek el, béna vagyok :) Gyakoroltuk még a tenyerest meg ennek a zárt öklök változatát, aminek megint van valami neve, de nem tudom, hogy mi.
A végére már úgy belekeveredtem, hogy egy rendes fonákkal is bajom volt, nem tudtam, hogy hogyan kell fogni és fordulni.
Viszont két körmöm elrepült, majdnem szó szerint :D Direkt a puhább koronggal gyakoroltunk, hogy ne igazán legyen baja a körmeimnek (végre sikerült őket megnövesztenem törés nélkül, sokan rá is kérdeznek, hogy mű-e), erre ez is levitt kettőt. Iszonyat hangja van, ahogy letörik O_o Tőlem kb. 10 méterre is lehetett hallani, ahogy elvitte a frizbi. :)
Megint Málnáztam, tartom, hogy jól áll neki a pocak. Nem csak külsőleg, belsőleg is. Kis higgadt lett, bújik mindenkihez, engem majdnem lenyomott a padról, úgy bújt az ölembe simiért. Kicsi Bálna :D

... és nagy valószínűséggel napszúrásom van... lehet, hogy nem a sör a legjobb ellenszere, de legalább hideg :D

1 megjegyzés: