2012. augusztus 29., szerda

I. UFO Kutyás Bajnokság

Na, akkor ezt is leírom gyorsan, hogy behozzam a lemaradásom egy részét.
Szombat, reggel 6-os vonatra felpattantunk itthon. Hideg volt, meg minden, anya azzal szórakozott, hogy Ananász nagyon nehéz lett a dobozban, biztos elhagyta magát és már most bemondta az unalmast... Addig-addig mondogatta, míg ki nem nyitottam a dobozát. Ananász malac rendben volt, elbújt a széna közé :D
Újra elkapott a jó kis hangulat, hogy "hol vagyunk, basszus, le kéne már szállni". A másik meg, hogy folyamatosan rángatózott a kezem. Nem remegett, rángatózott. Először ráfogtam arra, hogy fáradtak az izmaim Miko sétáltatás után, de rá kellett jönnöm, hogy az idegesség jele.
Hát a tatabányai vasút sem egy Louvre... és akkor a győri van leszólva. Bocsi Tbányaiak! :S Kijutottunk a parkolóba, Judit már ott is volt, felvett minket, aztán kezdődött a szakmai beszélgetés. Borderes szemmel érthető, amúgy valami igen furcsa idegen nyelven kommunikálnak ilyenkor az emberek :D
Sulit megtaláltuk, még talán mi voltunk az elsők, akik messziről érkeztek. Gyorsan köszöntem Vikinek, megmutatta, hogy hova pakoljunk le, aztán lementem köszönni Szandrának is, majd megjöttek Csilláék, Roxiék, Orsiék, másik Orsiék, szóval szép lassan egész fórumos gyűlés lett ott helyben.
Kis csúszással elkezdtük a versenyt, engem még visszaugrattak egyszer, hogy hát nem lettem kipipálva kaja befizetésnél, fizettem-e?
Arcus kapott kölcsön egy textil ketrecet, jól viselkedett. Kicsike volt a ketrec, ő kakaóscsigában bőven belefért, szóval be kell szereznem egy ilyet is, ha csak egy kutyával megyek versenyre. Mert ha eggyel megyek, akkor valószínűleg vonattal, ott meg necces cipelni a 11 kilós fémet :)
De akkor a produkciónkról... Volt már jobb is... sikerült belefutnunk a lesz@rom időszakába, és természetesen semmit se csinált. Oké, az elejét elkezdte, de már akkor láttam rajta, hogy nem fog működni, amikor leültem a székre. Nem is kértem tőle a kezdőpozicíót, így legalább elkezdte... ha kértem volna, akkor már ott vége lett volna az egésznek. Elindult Csilla felé is, meg elkezdett szaglászni... rá is szóltam, hogy ne merjen pisilni... volt röhögés, de ő legalább eljött onnan. Majd lesz valami... nagyon összeesett bennem akkor valami, hiszen szokott működni kaja nélkül is. De ha úgy veszem, hogy már jó ideje ilyen hangulata volt... viszont előtte lévő napokban angyalmódra dolgozott?!
A nap további részében ültünk-sültünk, röhögtünk, ismerkedtünk, Nomád bepróbálkozott nálam, mondván: ennek is puliszőre (rasztája van), akkor csak jó csaj lehet... :D

Igazából nem is tudok beszámolót írni, hiszen velem megtörtént, elraktároztam... ti meg úgy sem tudjátok átélni, amit én átéltem ott...
Nagyon összeszottyadtam, már gondolkoztam azon, hogy abbahagyom, nem fogom Arcust ilyennel zaklatni és hasonlók. Napokkal verseny után is még ezen voltam... viszont megpróbálok mindent megtenni, hogy ezt az időszakát összehúzzuk, minél kisebb legyen és kaja nélkül is működjön legalább 85%-osan. :)

Többi kép itt: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.454991911189039.99028.100000347017435&type=3&l=5782e8d8c9



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése