2012. augusztus 14., kedd

egyebek

Jó lenne, ha azt mondhatnám, hogy milyen sok mesélni valóm van, de ilyenről szó sincs!
OKP-s edzések szépen mennek, hol többen, hol kevesebben vagyunk, a kutyák viszont szépen fejlődnek. Csak úgy, mint a karizmaim... hiányzott már pár kutya, akik képesek izomlázat okozni nekem. Az viszont már durva, hogy Miko, a huskykeverék után a derekam és a lapockám is fájt napokig. A 40 kg-s Döme után meg csak a bal kezem ment tropára. Na, de mindegy is :)
Arcus elkezdte azt játszani, hogy őt nem érdekli semmi, illetve ha gyakorolni támad kedvem, akkor minden más érdekli, de én és a kaja nem. Ennek örömére nem kapott vacsit egyik este. Forgatta is a fejét, nézett rám, majd Mandula táljára, fülelt, bújt, pacsit adott, de én egy szadista vadállat vagyok és nem tudott megpuhítani. Aztán tegnap éhesen, teli tömött jutalomfalat tartóval kimentem. Zenét nem vittem, csak őt pórázon és a kelléket. Magától ült be a kezdő pozícióba, ő kezdeményezte a gyakorlást. Tudja, hogy kitől kapja a kaját :) Bevetettem az első terelőóránkon belém vert szabályt, miszerint ha a kutya jól dolgozik, akkor valami szokatlant, de jót, kellemeset csináljunk vele. Példaképp az akkori edző eldobta magát, miután a kutya megcsinálta a kért mozgásokat a birkákkal. Szóval tegnap én is seggre ültem, persze direkt, gyakorlás közben, meg hanyattkáztam, hogy Arcus hagy örüljön. Jót is, adott puszit, a törlőkendőt persze elfelejtette mellékelni.
Mandulával küzdök. Tudja, hogy mi az a lábnál, de őt nem érdekli. Főleg, ha hármasban sétálunk. Ha csak ketten vagyunk, gyönyörűen jön. Azt viszont nem tudom megtenni, hogy fél percenként eldobom Arci pórázát bárhol, hogy megneveljem Mandulát. Szóval őkelme kajára sétál... tegnap már elég szépen jött lábnál, volt pár durva húzása is. De mondom, ha ketten vagyunk, akkor felcsapott fej, szemkontakt, viszonylag közel hozzám jön lábnál. Az ültetés is szépen megy, ott hátra marad, a fektetést menet közben most kezdtük el... a "marad" értelme meg kikopott belőle... Verseny után Mandulkázok.
Meg lovazok. Tegnap lebeszéltem a legújabb lehetőségemet. Hihetetlen, hogy ebben a faluban ennyi ingyenlovglási lehetőség van és senki sem fogja meg! Csak én :D Egy brutálmagas, arab telivér x oldenburgi pacit kell lovagolnom, igazából azért, mert a gazdája nem tud, a ló nem mozog folyamatosan, hát akkor hozzuk már ki jól a dolgot. Viszont azt kell mondanom, hogy sehol se láttam még ilyen szép istállót!!! Gyönyörű volt.
Az meg a ráadás, hogy a másik paci egy haflingi kanca... és pont akkor szökött el, amikor odaértünk. Átment a sokadik szomszédhoz almát legelni az almafáról. Cuki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése