2012. október 29., hétfő

Megjött a hó is, ilyen látvány fogadott, mikor kinéztem az ablakon:

Szóval vicces reggel volt, éjfél körül még eső esett, erre fél 9-kor meg áll a hó mindenhol...
Arci ugyebár itt benn van és szépen elkezdett a belső hőmérséklethez kopaszodni. No, nem baj, irány ki reggeli után. Amint rájött, hogy mi a helyzet, átment terelő üzemmódba és terelte a lábamat. Mert megszokta, hogy rúgom magam előtt a havat, ő meg azt elkapkodhatja. Szóval hógolyóztunk meg ökörködtünk egy darabot, itt benn gyors törölközés és ketrecbe be. Mandul is hasonlóan felpörgött, vele is hógolyóztam, meg ugráltattam, trükköztünk egy picit, visszafele meg engedelmeseztünk. Olyan szépen nekem dől lábnál követésnél, hogy na! *-* Néha elbotlok benne. :) A maraddal van problémája, de ha azt sikerül megoldani, akkor garantált 90 pont ki fog jönni vizsgán... ha nem csúszik be kaki vagy pisi :)
Próbáltam körbenyírni Arci sebét, de annyira szana-széjjel állnak a bőrdarabkák, hogy nem férek hozzá a tompa hegyű ollóval. Hegyest meg nem vállalnék be, mert izeg-mozog, így is többször belefordult a tompába. Valamelyest lerövidítettem... a puklija bevörösödött, most már pláne jó kérdés, hogy mi az. Kap rá antibiotikumot tegnap este óta, de semmi...
Ha eddig már keveset meséltem, akkor mesélek most.
Sajnos az iskolám is megsínylette a törvények állandó változtatását, így nem indítják el azt a szakot, amire engem 4 éve felvettek... kicseszés, nem? Mivel 4 év alap van + 2 technikum. Eddig azért nem indítottak, mert nem volt létszám. Most, hogy meglenne, azért nem indítják el, mert nem támogatja az állat O_O Részemről ilyen nincs, eléggé fel vagyok háborodva, ügyvédek szerint lehet nyugodtan szerződés megszegésnek nevezni... átvariálták az egész képzést, többekkel is kicsesztek. Felhozták azt, hogy át tudok menni szakmunkásba, vagy plusz 2 év, vagy 3+1 évre... Naneeeem! Volt B-terv, de ott sem indul a szakmám, a lovastúra-vezető, így sajnos erről az álmomról egy időre le kell mondanom, utána meg majd csak jó pénzért tanulhatok annak. Szóval van C-terv, ami elég húzós, mert (viszonylag) messze van, és kell hozzá egy szintű tudás. Amit nekem még újra kéne tanulnom... Szóval aki tud Szárliget, Szár, Óbarok és errefele kiadó házat, lakást, bármit 2 fő + 3 kutya és néhány apró állat részére, az ne fogja vissza magát! Mindenképp kiskertes kéne, bár elvagyunk kert nélkül is, max a kutyák nem fogják annyira élvezni. Két lány, két border, egy westi. 50 négyzetméteren elélünk, csak legyen külön szobánk az esetleges viták elkerülése végett :) 

Akkor... megérkezett Charlie, Berill leendő ura. Nem az a fiúcska, akit alapból választottam (legalábbis ránézésre nem), mivel a tenyésztő megadta a választás lehetőségét, mert a másik fiú "gazdija" már hetek óta nem elérhető. Törzskönyvi nevén Moonlight Dorián a drága, csoki-sárga és hosszúszőrű. Még kicsit mérges volt rám tegnap, ma még nem merészkedtem a közelébe, egyenlőre ismerje meg a szagomat és a hangokat, amiket kiadok. Este majd kézből kap kaját, aztán eldönti, hogy kell-e neki vagy sem ilyen áron. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése