2012. november 17., szombat

Autumn


Többször is majdnem neki álltam írni, csak sajnos az időhiány és a rövid bejegyzések veszélye miatt inkább letettem erről. Nos, Arcus sebe begyógyult teljesen, még szőrtelen, növekedés jelét nem mutatta a szőre a környékén. A gombás fertőzése is szépen lelohadt, most csúnya vörös, de legalább nem pukli. Voltunk dokibácsinál is egy kis ellenőrzésre... Látni kellett volna Arcit! Rájött, hogy hova megyünk, tök boldog volt a semminek, vagyis annak a tudatnak, hogy jó helyen van. Kijött a dokibácsi, Arcus szinte a nyakába ugrott :D
Majdnem mentünk agilityedzésre is, aztán utolsó pillanatban mégsem tudtunk menni. Majd bepótoljuk.
Mandula kis hülye, ha kaja van nálam, akkor minden áron támaszkodik a lábamhoz és lábnál jön, akkor is, ha nem kérem. Vele is készülünk már májusra, az Alfa Kupára, bármikor is lesz :) Hagyomány, hogy mi ott vagyunk :D Túl sedre, viszont kaja nélkül is dolgozik. Ha jól alakul minden, akkor vele is már nyáron kipróbáljuk a hivatalost. Még a jövő dolga ez is, szóval nem szaladok előre ennyire.
Arcival még nem kezdtük összerakni a szalagavatós kűrt, viszont a ruhám már megvan. Lebeszéltem osztályfőnökkel, hogy többször szeretném majd bevinni Arcit, hogy szokja a sok embert, meg szünetekben az udvaron akarok vele gyakorolni. Meg mindkettő műsoros próbára jönni fog :) Kiemelt szerepe van az egészben :D A töritanárunk is megmondta (nem tudja, hogy mi a műsorunk, csak pluszként említette): "Szép lányok, kutya és gyerek. Csak jó lehet!" Gyereken kívül minden lesz... najó, gyerekimitáció is :D Mi nyitjuk meg Arcussal az osztályműsort, szóval jól kell szerepelnünk. Mellesleg az egész alapját én hoztam fel, szóóóval valamire még jó vagyok :)

Charlie szökős, mint állat. Első napokban is kimászott a ketrecből, vérengzést is tartott, aztán áttettük az elletőládának kinevezett műanyag dobozkába. Na, hát mára kirágta onnan is magát! Átrágta a műanyagot és kinn somfordált... aztán megpróbált visszamászni, csak nem jött össze neki :D Szóval gyorsan kiszórtam egy másik műanyag dobozból a pulcsijaimat, áttettem abba, aztán reggel elrohantunk ketrecet venni. Szombat van, irány a bolhapiac.
Elsőre kiszúrtam egy textil kutyaboxot, gyorsan megnéztem, ooo, nekem ez kell! 5000 Ft, oké, először nézzünk ketrecet, azért jöttünk. Találtunk azt is, huha, tök jó árban kijövünk... Szóval így lett Charlienak is új ketrece, meg a kutymorgóknak új ketrecük :D Legalább ha egy kutyával - vonattal megyek versenyre, akkor nem kell a fémet cipelni meg kölcsönkérni. Trixi Tcamp 4. méret valószínűleg... 4000 Ft-ért megkaptunk! :D Az egyik sarkán van egy festékfolt, meg még néhol is kicsit festékes, de amúgy teljesen jó vétel volt :) Szülinapi ajándéknak tökéletes.

Jah, ha már születésnap. Itthon ünnepeltük Arcus évfordulóját is, kapott fincsit, meg bőgtem sokat, mert újra elgondolkodtam azon, hogy ő van nekem és mennyire hálásnak kell lennem ezért. Szülinapomon is itthon csücsültünk, senki nem hívott sehova, nem szerveztem/szerveztek semmit, szóval alvással meg kutyázással töltöttem a napomat. Nem így képzeltem el a 18. születésnapomat :/ Tegnap lett volna buli, lehet volt is, de mire nekem mennem kellett, addigra senki sem jelent meg a helyszínen...

Közben Körtemalac is megellett, két gyönyörű kismalacnak adott életet ma hajnalban. Lolka és Bolka, fiú és lány, mindegyik tricolor. Lolka enyhén rozettás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése