2012. december 29., szombat

Gyakoroltunk ma is a kutymorgókkal, Arcussal mentem ki először séta után. Már kezdtem elfelejteni, hogy mikre képes póráz nélkül is... régen volt alkalmunk csak kettesben sétálni, vagyis inkább andalogni. Egy-két trükköt átvettünk, próbálgattam a távolsági munkát, kisebb-nagyobb sikerrel. Egyszer csak háton átugrásnál nekifutott, dobbantott, de csak függőlegesen emelkedett fel.. és ezt eljátszotta többször is, vagy éppen a sarkamat ugrotta át. Lementem neki nagyon kicsibe, hátha, de még úgy is csak a lábamat ugrotta át... előtte többször is megpróbált a hátamra ugorni, csak lecsúszott, én meg kinevettem... persze, ha résen vagyok, akkor beklikkelem, de éppen háton át volt a feladat, nem hátra fel.
Mandullal is elindultam gyakorolni, de pont hogy kiértünk az első kertbe, láttam egy lovat elrohanni az utcában... lovas nélkül... gyorsan vissza a helyükre, rohantam ki, ahogy tudtam, de ló már sehol, a szántón és a környékén sem legelt. Megdobbant a szívem, hiszen szürke volt és az egyetlen szürke, akiről most a faluban tudok, az Sába, a ló, akit évekig gondoztam. Bár ő nem indult volna el célirányosan a falu másik végébe, távol az otthonától :)
Aztán este megint gyakoroltunk, épp Mandult akartam felállítani két lábra, mikor Arcus hátulról rám támaszkodott, mint a "vonatozós" trükkben. Neki ezt kell még bevésni, hogy kézjel nélkül is felkapaszkodjon... vagy legalább ne kelljen folyton ott tartani a kezem.
Mandul szépen halad, most kezdtük el a két lábon forgásokat... kicsit elsieti, ugyan az a bepörgés lesz belőle, mint általában. Meg akkor az előttem felállítást is próbálgattuk, az 10-ből 8 alkalommal összejön. :)
Most este meg azzal szórakoztunk, hogy Mandult felvettem kézbe és Arcus felé lépkedtem vele, meg murrogtam... látni kellett volna, hogy miket reagált rá Arci :D
Holnap menhelyezés Roxival, holnap után meg Arcus újra canicrossozik apával egyet. :)
És a végére egy hangulatzene... már vagy 5 órája ezt hallgatom, de még mindig hidegrázós...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése