2012. december 5., szerda

Ömlesztés, mint mindig

Nem bírom ki (sosem), hogy ne szórjak el kicsi részleteket a jövő évi kűrjeinkről! Szerintem ezt már idén észrevettétek amúgy, de ez van. Februárban debütálunk az egyikkel, aztán attól függ, hogy mennyi időm lesz utána, neki állunk a másiknak is. A jelmez pedig a következő:
Nem kövérít egy kicsit? :D Persze nem így, semmi felsőrész nélkül, csak a kabátot nem találtam meg sehol sem... B-tervnek nekiálltam kimono, pontosabban yukata szabásmintákat keresni... vicces vagyok, életemben csak párszor varrtam, a kutyáknak nyakörvet meg egy ismerős születésnapjára plüsspatkányt... és most már magam akarok ruhát varrni. Tessék lefejelni, hátha észhez térek!
Honnan jött az ötlet? Lassan két hónapja rákattantam az ázsiai filmekre, bár előtte már koreai popot is hallgattam... már vagy 2 éve :) Szóval kezdődött a Mulannal, abból először a mesével, majd a filmmel, jött a Red Cliff, most meg Faith-ot nézek, ami igazából egy koreai jelmezes drámasorozat és huh... ha ezerszer nem, akkor egyszer sem volt szívrohamom közben! Tudnak valamit...

Kutyáék élvezik az édes semmittevést... Napi 3 séta, egy kis gyakorlás és ennyi. Közben Mandulról kiderült, hogy neki nincs szuper öntisztuló borderszőre és a sár is csak órányi fésülésre jön ki belőle... meg visítás meg harapások után. :/ Arcus sebén a szőr még mindig nem kezdett visszanőni, ma foszlott neki egy kicsit, onnan leszedtem az elhalt bőrt, hátha... Kis drágám, annyira ölbekutya lett. Hajolok le, már jön és bújik meg az arcomba szaglászik. Nem nyalogat, max egyet laffant az orromra, csak szaglászik meg a hajamba túrja az orrát :D Nagyon aranyos.

Januárban lesz újra engedelmes vizsga, oda készülünk,immár mindkettő ebbel. Aztán meglátjuk, hogy mi lesz belőle... Mandul nem hajlandó bal lábnál dolgozni, első naptól fogva csak jobb oldalon mozog, balnál félt akkor még... most meg amint átveszem, keresi az átmászási lehetőséget, az sem érdekli, ha a lábaim alatt kell átkúsznia... én meg taknyolhatok el benne. E/1-en elvileg még mindegy, hogy melyik oldalon van, ha jól emlékszem, akkor E/3-tól van oldalváltás... majd rákérdezek konkrétabban is, de ha elfogadják a jobb oldalt is, akkor már csak a helyben maradásra kell gyúrni, azon kívül tökéletesen teljesít. Arcus meg Arcus, ha nincs kaja, akkor vagy csinálja vagy nem... majd valamit kitalálok erre is. Legalább hidegebb lesz, az sem veszi el a kedvét, mint májusban, a forróságban és ilyenkor még az agya sem nyaral. És kaját sem kap előtte, nehogy megint összeszedjünk egy hiányost :D

És még egy örömteli hír:
Innentől kezdve már csak jövőre keressetek, ha lesz jövő év... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése