2011. október 7., péntek

HERO

Kaptunk ma egy kicsit használt HERO Extra korongot, amit egyből ki is próbáltunk. Először csak rápörgettem, megfogattam vele, kicsit húziztunk, aztán dobtam neki párat. Oké, még én sem tudok igazán dobni (még mindig jobbra húz a korong :D). Aztán már kerültettem és úgy dobtam neki, szépen vissza is hozta, bár levegőben még nem kapja el, megvárja, amíg leesik, aztán valahogy felkaparja és úgy jön boldogan csóválva.
Lesz ez még jobb is...
Mellesleg épp a legnagyobb esőben mentünk ki... lehet azért esett le olyan gyorsan a korong xD

Másik téma, és itt újra segítséget kérek. 13-ban, azaz 2 év múlva nekem le kéne raknom a rajtengedély-vizsgát lovaglásból ugyebár. Jobb lenne előbb magamtól, mint akkor a sulitól, mert hát izé... na, ez hosszú és bonyolult. Szóval. Ha valaki tud Győr környékén (tényleg környéke, max 20-30 percet buszoznék) lovardát, ami nem is eget rengetően drága ( azaz fél óra futószárazás nem 2000 és 2500 Ft...), vagy magánszemélyt, aki szívesen venné, ha lefárasztanám a lovait, míg ő dolgozik, az szóljon.
Itt jön a baki, hogy majdnem három éve nem ültem lovon, szóval mindent az elejétől szeretnék kezdeni, mert már nem bízok a tudásomban... pontosabban a nem tudásomban.


És csak úgy megsúgom kis betűvel és rejtve, hogy nagyonnagyon örülnék egy kis lovaglásnak szülinapi ajándékként. Ha mástól nem is kapom meg, hát akkor elmegyek magamtól valahova :D És ez célzás volt pár személynek xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése