2011. október 16., vasárnap

Ruuuuuuuuuun!

Apának ma újra futóversenye volt, amire többségben nekem kell elkísérnem, így ma is fogtam Arcust és mentünk szurkolni. Ő ilyenkor bicajjal megy be a városba, aztán a helyszínen találkozunk. Most repülőrajt volt, szóval aki-amikor akart, akkor indult. Átvettem a bicajt, mivel senki más nem tudott rá figyelni, lakatot meg nem vitt -.-' Szóval megkaptam még a táskáját is, így sok lett volna a kutya, a kezébe nyomtam a póráz végét és viccből megemlítettem, hogy "Menj, fuss vele!" És komolyan vette...
Nevezett, én a hátamra dobtam az ő cuccát is, felültem a bicajra és követtem őket az első körben. Az elején Arci játéknak vette a futást, folyton lement a fűbe legelni, aztán rájött, hogy itt menni kell, nincs mese. Párszor bekapcsolt a húzókája és nekiveselkedett, hogy végighúzza apát a pálya pár méteres szakaszán. Még jó, hogy hám volt rajta :D Egyszer, amikor megszólaltam, rohant volna hozzám csóválva, aztán visszaküldtem apához. Egy kicsit előre tekertem, hogy csináljak onnan is képes, akkor meg rohant utánam.
Az első kör végén aztán lepasszolta apa Arcit és egyedül ment tovább a maradék 14 km-re (21 km-t futott összesen). Addig mi Arcival trükköket gyakoroltunk meg fényképeztem őt.
Jött pár kutyás, a többség messzire kikerült minket, egy snacis jött oda hozzánk, hogy játszat-e a kutyája Arcival. Olyan aranyosak voltak, bár törpe létére a snaci megpróbálta meghágni Arcit :D Jött egy bácsi is nem sokkal később, egy tenyérnyi yorkieval O___O És nem túlzok, tényleg tenyérnyi volt a kutya és már 2 éves. Mint egy törpenyúl, sőőőőt, kisebb! Nem értem, hogy minek ez... nincs hely a panelban, akváriumban kell tartani a kutyát? Mindegy, maradok a bordernél, a minimum kutya meg a kínai kopasz.
Arcira visszatérve. Nem fáradt el picit sem... kedden vagy mikor lesz kutyafogathajtó-verseny... el kéne menni bicajjal... akkor hátha lefárad, 5 km a táv. :D
Ja és a jövő évi Kutyafuttán gondolkodunk apával nagyon erősen :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése