2011. október 1., szombat

Egy álom...

Ha már így is voltak kissé személyes témák itt, akkor ezt is megengedhetem magamnak, de szóljatok csak, hogy ne írjak az életemről ide :D

Elindultam egy úton. Egy álom felé vezetőn, és innen már nincs visszafelé.
Megcsináltattam az első rasztatincsemet. ^^ Lehet, hogy ezt hamarosan több is fogja követni, de nagyon nem biztos még. Viszont 3 év múlva (ballagás és technikum után) megcsináltatom az egészet. Addig növesztem a hajam, hogy legyen is belőle valami. Én leszek remélhetőleg az első magyar rasztahajú dog dancinges és agilitys felvezető. De továbbmegyek... egész Európában az első, mert másról nem hallottam még. :D
Amúgy nem ezért csinálom, ez már mellékes.
Szeretem és kész.

Egy a bibi. Bence rasztájára is folyton ráfogott Arcus, hát akkor az enyémre is ráfog majd csimpaszkodni? Instant játék, húzzuk a rasztát a pálya végén >___<"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése