2011. szeptember 26., hétfő

Végre egy jó nap

Végül ma összejött a "bemutató", ami nem volt bemutató, csak egy közös kutyázás. :D Csináltunk pár trükköt, meg labdáztunk, aztán Bence kezébe nyomtam pár parizerdarabkát... "Ugrasd át a hátadon!"
Felnőtt létére elkezdett hisztizni, hogy mi lesz, ha a fejére ugrik? Hát mi lesz? A fejére ugrik, kicsit fájni fog és ennyi... :P Szóval próbálkozott... és próbálkozott... és tovább próbálkozott... de Arcusnak valahogy a rasztája jobban bejött. Aztán csak sikerült összehozni egyet!

A két pasi egymásra talált, jókat szórakoztak, amíg mi Ildivel a korláton csüngtünk fejjel lefelé, addig is a pályán ülve beszéltek ki minket... pasi és kutya >.<
Haza is kísértük őket, hát én ilyen jól régen szórakoztam. El is fáradtam... :D
Ooooo, b*sszus, Arcusnak még nem adtam kaját!!!
Rohanok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése