2012. április 15., vasárnap

Arci még mindig nem akar együttműködni. Teljesen máshol jár agyilag, még játék közben is. Gyakorolni még mindig nem tudtam vele, a sajt sem kell neki... frizbi talán, de még azt se olyan kedvvel üldözni, mint amúgy.
És nekem sincs nagyon türelmem most hozzá. Jó kis idegfáradsággal vagyok megáldva, B-vitamin kúráztatom magam, de még így sem jobb. Úgy eltűnnék most egy nagy tanyára, ahol csak nekem van egy icipici házam meg sok füves területem.
Szóval most más egyéb nincs, mint séta, meg este kertben játék, amikor már a kacsák is be vannak zárva. Mandulával gyakorolgatok, sokat vele sem tudok, mert hamar fárad agyilag.
Közben Mandulának őrző-védő segédet és kozmetikust keresünk. Viccesen hangzik ez a két dolog egymás mellett :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése