2012. április 12., csütörtök

Bajok vannak...

Hát most nagyon kivagyok. Főnököm most írt egy sms-t, hogy hétvégén nem dolgozunk az eső miatt. Megértem, de ez pont a legrosszabbkor jött! Hogy lehet ilyen jól időzíteni, basszus?! Innentől kezdve minden hétvégére esőt ír, akkor nem is fogunk többet dolgozni, max május elsején?
Szobakennelt akartam venni még ebben a hónapban, alig kellene hozzá még egy kevés pénz, két versenyünkre is kéne fuvarpénzt gyűjtenem, meg tegnap vetették fel nekem, hogy menjek K99-es vizsgára a kutyákkal. A ketrecre szükségünk van, főleg, most hogy ketten vannak és tavaly megtapasztaltam, hogy mennyire el tud Arci fáradni, ha folyton hurcolom magammal mindenhova. A csepeli fuvarpénzbe így sem tudtam volna sokat adni, akárkivel is megyek, ez így még neccesebb, Komáromba meg ugye vonattal megyünk, szóval ott nincsen cicó, az az összeg kell, amit terveztem. A lehetőséget meg el kell kapni, szóval nem szívesen hagynám ki a vizsgát Arcival, főleg, hogy közel is van és tud mindent, csak rá kell gyakorolnunk.
Pofám nincs senkitől kölcsönkérni, mert milyen az már, még a saját szüleimtől sem szívesen kérek pénzbeli segítséget. Pedig valószínűleg rá fogok szorulni. Apa így is mondta, hogy besegít a ketrecbe, gyűjtsek a versenyekre, cserébe majd segítek neki az udvaron. De már így is ő fizette be a nevezést az Alfára és a Pünkösd Kupára is ő fogja... Mi a francért nem mentem el megint a gyárba már márciusban?!
Igaz, rémálom ott dolgozni, de ha pénz kell... sajnos a kutyázásnak megvan ez a része is... Nagyon kattog az agyam, hogy miként tudnám megoldani.
A kutyafelszerelés készítésből is alig jön pénz, most osztálytársamnak készítek nyakörvet meg pórázt, fele áron kapja meg, mert mégis barát és az első megrendelő. Másik osztálytársamnak patkányhámot csinálok pórázzal, tőle is csak pár százast kérek. (Így utána számolva még kevesebbet is, mint amennyi az anyagpénz.)
Szóval aki szeretne pórázt, nyakörvet vagy hámot, játékot vagy akármit és még segíteni is akar rajtam, az most szóljon, vagy hallgasson mindörökké! :D 
Esetleg fellépést is vállalok Arcival, vagy kiülök csövezni, vagy elstoppolok két nap alatt Csepelre, visszafele meg sétálunk, Komáromban megállunk még egyet versenyezni és úgy gyalogolunk haza... :D VALAHOGY AKKOR IS MEG KELL OLDANOM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése