2012. május 3., csütörtök

Bemutató

Ez is meg volt, élünk még, és nem is volt annyira gáz.
Nagy sporttáskával vágtam neki az útnak, Arci csinibe öltözve jött. 8-kor jelentkeztünk a Kazinczy előtt, hogy itt vagyunk, fellépnénk, közölték, hogy lassan kezdhetünk, de lesz előttünk egy flashmob, addig öltözzek át. Kutya lepasszol, keressünk egy wc-t... vicces volt, mert vagy 5x rám akartak nyitni annak ellenére, hogy üvöltöttem, hogy foglalt... Majd megjelentem kalózcuccban, néztek nagyot :D
Arcinak kellett minden süti (a pálya széleink voltak a konyhák, gulyással, sült virslivel, sütikkel) meg a srácok frizbijei. Roxi szerzett is egyet nekünk, Arcusnak oda nem adom, mert ha egy kicsit is ráfog, szét is törik :D Nekem jó lesz ilyen öcsivel dobálásra.
Öhm, egy dolog: elb*szták a zenémet. Nagyon. Átküldtem a zenénket, erre betették a saját elé a film főcímdalát, én meg már nem tudtam mit kezdeni, improztunk... Ott volt a kezemben a virsli, de nem jutott eszembe, hogy oda is kéne adni, annyira be voltam tojva. Előtte minden oké, aztán ahogy beálltunk... szétestem. (Szokásos problémám minden helyzetben, de legalább most gyakoroltuk a versenyhelyzetet)
Hát magához a témához annyi volt, hogy én kalóznak voltam öltöztetve, kétszer átugrotta Arci a kardot, aztán kész... a ládát is cipeltem, de nem tudtuk használni... mert ugyebár nem voltam olyan állapotban. Lement a főcímzene, jött a miénk nagy meglepetésemre... már nem tudtam mit kezdeni, elkezdtük a látványos trükköket előadni, háton átugrás (tetszett a közönségnek), meg ilyenek... egyszer csak Arci majdnem otthagyott... frizbi elővesz a ládából, dobtam neki egyet, elrohant... és hát nem a nyitott kapu felé, ami mellesleg egy elég forgalmas útra nyílik. Nem gondolkodtam, rohantam utána... ő meg megállt sütit felenni a fűből! O_O De megállították a zenét és vége lett a szenvedésnek... Így utólag tényleg azt gondolom, hogyha a zenénket nem rontják el, akkor talán oké lett volna. Mindegy most már.
Utána ottmaradtunk még pár órácskára és jól éreztük magunkat. Szereztünk sütit, kaptunk ajándékokat, ettünk virslit, fröccsöztünk :D Poharakat idomítottunk!!! Igen, megtanultak pohártáncolni :) Visítva röhögtünk a padon, dögök aludtak vagy kunyeráltak, mi meg azzal szórakoztunk, hogy tud a pohár forogni, fejre állni, formációba állni :D
Volt őőőőőőő, valamelyik megasztáros ember is, a koncertje elején menekültünk volna, aztán inkább beálltunk kutyástól bulizi meg csápolni :D Van közös képe a dögöknek is vele :D Huuu, majd jönnek képek :D

Utána meg kimentünk tenyésztőnénihez, frizbiztünk egy jó nagyot, magtanultam valami majdnem tenyeres félét, csak éppen hüvelykujjról, meg kalapácsot dobni. A tenyerest meg újra átgyakoroltuk, a fonákra meg csak gyúrtunk. Jó volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése