2012. május 29., kedd

Bakony

Tudtam, hogy bánni fogom, hogy itthon hagyom a kutyákat! Milyen jól jöttek volna ma :D
Sikerült a lehető legdurvább részt megtalálnunk, majdnem 50 fokos emelkedőn mentünk felfele... Arcira hám, aztán húz is fel, így meg magamat kellett felcipelnem... néha már az út mellett lévő fákba kapaszkodtam :D
Láttam májzlit is, talán én voltam az egyetlen, aki tudta, hogy mi az, a többiek nézték, hogy milyen szegény, kihullott a szőre, biztos beteg. :D Jó tájékozottnak lenni!
Loptam magamnak pár percre egy Eliotot, akinek még annó én kerestem gazdit, majd osztálytársamnál maradt (ők találták meg). Hát ő teljesen kipurcant, visszafele a vonaton nyál csorgatva aludt :D
Huuuu, nagyon jó volt, most már csak azért is szeretnék velük nyáron eljutni oda egyet túrázni :)

2 megjegyzés:

  1. Hát nem lett arról az egyedről, mert én sikeresen itthon hagytam a fényképezőgépemet :/ Más meg nem fényképez csúnya kutyát... :S

    VálaszTörlés