2012. május 15., kedd

Pótlás

Van mit behozni...
Először is a vizsga. Tömören: HIÁNYOS! Túlizgultam, belenyúltam a feladatokba, Arcus meg még be is kakilt a pályára helyben maradás közben (utolsó előtti feladat, utána már csak a behívás lett volna). Jobb ez így, ősszel újra megyünk, akkor megpróbálom visszafogni magam. Miattam csúszik el minden, ha úgy fognám fel, mint az itthoni gyakorlásokat, akkor lehet meglett volna akár a 80 pont is... Kaptunk tanácsokat a bírótól (ő is borderes), mondta, hogy próbáljam meg a tekintetét magamra vonni. Nem lehetetlen, de nehéz lesz, mert tipikus bordermozgása van, a feje alacsonyabban, mint a válla. Amúgy meg engedelmes, baj nincs vele, vizsgáról is póráz nélkül sétáltunk a mamáékhoz a városon keresztül. Okosan jött lábnál, leült megállásra és minden. Jobban csinálta, mint vizsgán, de ezen is látszik, hogy miattam volt minden. Ahogy jobban belátom, hogy én izgulok és emiatt rontunk, csak jobban izgulok, hogy ne izguljak... Lesz ennek még folytatás :D



Vizsga után benéztünk a munkahelyemre, azaz az állatkertbe. Tilos más állatot bevinni, de Arcinak nem tudtak ellenállni. :) Mindenki simogatni akarta, lett is rólunk kép. Csak keretet kell vennem és megy ki a falra.

Közben Mandula megtanulta, hogy a kerékpárt nem szabad megenni. El is vittem pár körre a focipálya körül, hogy még inkább leszoktassam róla. Büszkén jelentem be: képes úgy futni a bicaj mellett, hogy nem támadja meg!
Arcus meg bekattan, ha látja, hogy hám, meg bicaj, mert az bikejöringet jelent. Amint kiérünk az erdő mellé, már rá is kapcsol és ő húz. Iszonyat tempót diktál, tekerni már nem is tudok olyan gyorsan, meghagyom neki a húzást, legalább izmosodik a drága. Ma például 2 és fél kilométeren keresztül ő ment elől, megállás nélkül, elején, úgy 500 méteren meg ő húzott. Nagyon tud, versenyezni kéne vele :)

Vasárnap verseny. Régen gyakoroltunk... és most már a kakiprobléma is aggaszt. Mandulánál meg az, hogy otthagy... majd meglátjuk, kaja lesz nálam bőven :) A másik a kellékhasználat. Arci hajlamos a térképet játéknak nézni, pedig az egy apporttárgy... a kűr után, benn a pályán meg már nem léphet kapcsolatba egy kellékkel sem. Ööö, hogy magyarázzam meg neki, hogy a térképet nem kell folyamatosan nekem hozni, hagyja ott? :D Itthon is mindig ő hozza oda gyakorlás végén nekem, hátha kap még kaját. 



3 megjegyzés:

  1. Blue is imádja a bikejöringet. Amint meglátja a hámot, vele is alig lehet bírni.
    Eszement hangokat hallgat, hogy menjünk már. Aztán úgy indul el, mint az őrült, olyan 4km-t egy huzamban tud futni (bár a Arci pár kilával könnyebb is), de olyan 6-7km-nél már csak elfeküdni akar általában.:)

    VálaszTörlés
  2. Ja és nem hiszem el, hogy a Arci és a Brúnó is odanyomta a pályára, ugyanazon a vizsgán...
    ROTFLOL!MEGAROTFLOL!:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Tegnap este 9-re értem haza az előadásról.

    Volt ebulós bemutató is, a Gáborból meg csak úgy folyik ki a szó, de jóértelemben:)
    Van hangfelvételem, ha érdekel. Meg csináltam pár képet.

    VálaszTörlés