2012. május 17., csütörtök

Csak egy költői kérdés...

Vajon rendben van-e minden egy olyan embernél, aki céget igazgat, majd az egyik alkalmazottja elkéredzkedik pár napra, le is adja a kéréseit, megkapja szabadnapnak azokat az időpontokat, majd pár nappal előtte közli a főnök vele, hogy "ugyan már kiscsillag, mond le a versenyt, vagy kirúglak!"?

Sajnos velem ez játszódott le kedd este. Kedves főnökuram felhívott, hogy 27-én nem tud elengedni, mert kiemelt nap van az állatkertben, kell minden ember, mondjam le a versenyt. Mert aki nem megy aznap, azt elküldi.
- Nem tudom lemondani. Neveztem, befizettem, nem akarok a szervezőknek pluszmunkát...
- De akkor nem haragból, de kirúglak. Amúgy is, ott volt előttetek a tábla, miért kértél 27-ére szabadnapot?
- Mert versenyem lesz.
- Mondd le!
- SOHA!

Nos, ennyi erővel már ő is hibás, mert ő is látta a táblát, miért adott szabadnapot? Jött azzal, hogy 5-6 is itthon voltam, vagyis dehogy itthon, ballagáson meg vizsgán... Meg hogy 19-20 is szabad... erre behív 19-én dolgozni, amikor vasárnap még azt mondta, hogy nem kell mennem. Oké, bemegyek, aláírom a felmondást, kérem az aznapi fizetésem és asta la vista!

Ilyen embert... és az elején még ő mondta, hogy támogatni kéne ezt a hobbymat, mert ez milyen jó dolog. Kösz, most meg kirúg...

De már van régi-új munkám, holnap megyek csoportot vezetni az állatkertbe :) A versenyeket meg nem mondanám le ilyen emberek miatt. El se gondolkodtam azon, hogy tényleg le kéne mondani, inkább felmondok. Ilyen indokon csak röhögni lehet...

1 megjegyzés:

  1. Hát sajnos ez ilyen.
    Nem minden főnök, de én is ismerek ilyet.

    Van amikor érdemes kompromisszumot kötni, de valszeg ez itt így volt helyes. Ha neki nem kell egy jóhozzállású ember (naaaagyon sok ilyet lehet ma találni:)), akkor nem is ér annyit.

    Még néháyn közhely: :)
    Üdv Abszudisztánban!
    Ezért tart ez az ország ott ahol!
    stb.

    VálaszTörlés