2012. május 25., péntek

Gondolkodom...

Eszembe jutott, hogy jövőre érettségizek, ezáltal pedig a tavaszom és a nyaram egy része a teljes zombilétbe fog borulni. Nem lesz időm versenyre felkészülni, utazgatni, egyáltalán bármi rendes dolgot csinálni a kutyákkal... ki hogyan élte meg ezt? Bár tudom, hogy úgy is a tanulás rovására fog menni a folytonos kutyázás, mert az nem tudom visszafogni... Annyi engedményt kaptam, hogy az Alfára jövőre is elmehetek. Muszáj volt kihisztiznem, mert ott kezdtük el a karrierünket... ha nem lenne érettségi jövőre, akkor biztosan hivatalosban indulnék. Így még gondolkodok rajta.
Most nyáron is végig dolgozok... júniusban meglesz Mandula ivartalanítása (végre!), le is lesz nyírva a kisasszony, Arcussal nekiállunk izmosítani, hogy a szeptemberi kiállításra bullos izmai legyenek. Be kell szereznem pár méter láncot, először csak azt kötöm a hámjára, majd faágak és egyebek... meg se fog neki kottyanni, miután ő rángat végig bicajjal kilométereken keresztül. :) Nincs showborder szőre, még mindig vedlik, de hát hobbyba megyünk! Ott meg tessék azt nézni, hogy felépítésileg milyen a kutya... ne a szőrét :/
Mellesleg segítségre lenne szükségem. Az új kűrünkhöz nem találok rendes zenét... Örülnék valami akusztikus, nagyzenekaros dolognak, de csak elektronikusat meg elvont pszichót találtam, ami nem is lenne baj, de nem lehet rá táncolni... Szóval ha valaki akar segíteni a Farkasgazdi Piroskának, az linkelhet zenéket ide nekem :D

Vasárnap irány Komárom, Pünkösd Dog Dancing Kupa! Jó kis nemzetközi startlista van, a hobbyban is szinte több a külföldi, mint a magyar :O Tessék szurkolni!

5 megjegyzés:

  1. Nem vagyok biztos benne, hogy mennyire volt nagyzenekaros, de ha már Piroska és a farkas a téma akkor: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Riding_Hood_%282011_film%29

    Van tracklist, ha lejjebb görgetel

    VálaszTörlés
  2. Iiiigen, ennek a filmnek a zenéit néztem, de ezek azok a nem igazán táncolhatók... :/ Pedig milyen jó lenne...

    VálaszTörlés
  3. :(

    Pedig azt hittem, én leszek a spanyol viaszos csávó!:)

    Igazából asszem , hogy az ilyen komolyzenei aláfestésű filemk zenéi mind hasonlóak. Mivel nem is törekszenek rá, hogy táncolhatóak legyenek.

    VálaszTörlés
  4. anno azt mondták nekem érettségi előtt, hogy ez lesz a legkisebb vizsga az életemben. Nem hittem el, de utána rögtön megértettem :) Nekem akkor lovaim voltak, őket nem lehetett félrerakni egy hétre sem, így végigpaciztam az érettségit :)

    VálaszTörlés
  5. hát én kicsit rettegek tőle, főleg, hogy idén könnyű volt a matek, jövőre biztos valami Einsteineknek valót raknak bele... a többitől nem félek annyira, maximum a töritől, de hát meg kell csinálni! A biosz perfekt lesz, azt muszáj jóra megírnom, ha tovább akarok menni :D

    VálaszTörlés