2012. május 22., kedd

II. Alfa Dog Dancing Kupa

Kezdem az elejéről :)
Hajnalban indultunk, Győrben felvettük Csillát és a kicsi Joe-t is. Három border egy autóban, hmm. Zökkentőmentes utunk volt, röhögtünk a GPS-en, ahogy mindig egyre ingerültebben mondta, hogy "Túllépted a sebességhatárt!" Csepelen sikerült eltévednünk, igaz, csak pár utcányira voltunk a célunktól. Háromnegyed 9-re ott is voltunk. Teljesen nyugodt voltam, semmi izgalom vagy ilyesmi.
9 körül beengedtek minket, bepakoltuk a kutyákat, a ketrecet meg a fontosabb dolgokat, elmentem regisztrálni. Mandulát meg egyből kiszúrták a fajtamentők :D
10 körül kezdődhetett el a verseny, pontosan nem tudom, mert nem figyeltem az órát. Hivatalos 1, 2, 3, hobby. Jó sok első osztályos volt, meg is lepett :) Apával néztük, néha még talán ő is élvezte :)

Kettes osztályban indult Kukorica és Vanda (:D), akiknek nagyon örülök, hogy megismerhettem őket. Vanda csodálatos kutya! A kűrjük meg fenomenális volt! Külföldi alig volt most a versenyen, talán 2 hölgy, ott voltak Classyék is, most valahogy nem sikerült felejthetetlent alkotniuk. Még apa is rákérdezett, hogy őket mutattam neki és istenítettem, hát akkor ez most mi?

Első osztály végén elmentem átöltözni. Rosszul is lettem, jó kis napszúrást kaptam. Mire mi kerültünk sorra, már szerencsére elmúlt :)
Szóval, odakészültem a harmadik osztály végén a ring bejáratához kellékekkel, meg kutyával, már bepakoltam a dolgokat, Arcusról is levettem a nyakörvet és mindent, épp léptünk volna be, amikor mondták, hogy technikai szünet, 5 perc. O_O Én meg ott álltam, hogy most mi van? Szerencsére gyorsan elment, addig legalább pisilt Arci meg ivott, próbáltam felpörgetni. Szóval mi jöttük... Nagy csodálkozásomra nem izgultam, semmi jele nem volt annak, hogy be lennék tojva. Csináltuk az elejét úgy, mint ahogy gyakoroltuk itthon, aztán egyszer csak elrohant a térképért. Oké, impro... ennek következtében kimaradt a láda használata is, a kalap sem került elő, de kardoztuk :D Jelentem, egyszer, azaz egyszer jutalmaztam kajával Arcust, a kűr közben csak szóval, és csinálta, mint egy kisangyal! Nem tudom, hogy mi történt vele, de dolgozott!!! Bíróktól is kaptunk sok-sok dicséretet, a főbíró meg is "fenyegetett", hogy mostantól hivatalos. Tetszett nekik, hogy hobbyban beöltöztem, ezt nagyon értékelték, még a bírálati lapon is be van írva nagy betűkkel :D

Amint kiestem a ringből, már le is támadt egy nő, hogy riportot akarnak velem, ennek az eredményét láthatjátok az előző bejegyzésben :) Kérték, hogy meséljünk magunkról, hogy hogyan kezdtük el a sportot, miért öltöztem be, miért pont kalóznak és mi volt a kűrünk lényege. Azt se tudtam, hogy fiú vagy lány vagyok, mutogattam össze-vissza, nem jutottak eszembe az alapvető szavak :D

Aztán jöttünk Mandulával, a fajtamentők már ott tolongtak a ring szélén a csőre töltött kamerákkal :D Mandulkával  igazából csak arra mentünk, hogy figyeljen rám, dolgozzon, és jól érezzük magunkat, semmi kűr nem volt, zenét is csak úgy gyorsan választottam, a kelléket meg a lépcső alatt találtam :D Róla is csak áradozni tudok, nagyon ügyes volt, végig figyelt, hajaj :D

Hazafelé megálltunk még Tatabánya mellett a Burger Kingben, mellette meg a Mekiben az osztrák bírónénit is láttuk :D

És akkor pár kép:


Boldogság van, majdnem elbőgtem akkor magam :)

Mandulás képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése