2011. december 10., szombat

Agility, frizbi, nagy séta

Anyáék rám parancsoltak 14 óra körül, hogy most azonnal vigyem ki a kutyát, hogy Öcsi is ki tudjon jönni velünk... Csak hogy ne őket idegesítse a gyerek.
Szóval kimentünk, fogtam egy frizbit, a kúszót és az akadályt és kicuccoltunk a mellettünk lévő füves placcra. Először csak felpörgettem a koronggal, meg feldobtam neki a levegőbe, hogy elkapja.Olyanokat ugrott párszor, csak néztem *_* Volt egy szaltó közeli pillanat is, csak nem fordult át teljesen, hanem oldalra "borult" a levegőben. Dobtam pár hosszút is, először elkapta levegőben, a többit már nem igazán tudtam úgy időzíteni, hogy elérje... nem fut teljes sebességgel, pedig amúgy gyerekjáték lenne neki elkapni. Na, de még utoljára elkapta egy becsúszással, úgyhogy abba is hagytuk, megdicsértem, kapott kaját, aztán lefektettem pihenni, míg összeállítottam a pályát.
Először csak kúszóztam vele, beküldtem közelről, messziről, előrementem és úgy hívtam át.Utána tettem hozzá egy akadályt is, szűk fordulóval. Aaaaaaaannyira jól csinálta, mentünk ebből vagy kettőt, abba is hagytam, mert iszonyat jó volt, újra pihi, új pályaalakítás és gondolkodás, hogy hogy is van az a fordulás?! Miután sikeresen rájöttem, hogy melyik kezem, hogyan, mikor, mennyire kell fordítani a kutyát, így is mentünk hármat és iiiiszonyatosan megdicsértem. Figyelt, követte a kezem, nem érdekelte, hogy autó megy el mellettünk, emberek jönnek a szelektíveshez, ő ugrott, kúszott és csóválva az ölembe bújt. Ilyenkor imádom! ♥
Ördög cicával is kipróbáltuk az agilityt, ha már folyton bement a kúszóba Arcus után. Kézbe bemegy kúszóba, párszor egy lendülettel végig is futotta, máskor kicsit noszogatni kellett kajával és ciccegéssel. Lefektetett rudat is átléptettük vele, össze is raktuk a "pályát", aztán Öcsi futott vele.
Kijelentette, hogy ő a macskával akar agilityre járni, ha meg nem lehet Ördöggel, akkor kell neki egy aprókutya. Ahogy bejöttük és ezt bejelentette anyának... látni kellett volna azt az arcot :D
Utána elmentünk egy jó nagy sétára, mert egyik osztálytársamékhoz úgy is el kellett mennem, így jött Arci is. Őrjöngő kutyák között mentünk, az elején ő is húzott lábnál, aztán lebeszéltem vele és laza pórázzal jött a további úton. Le is dudáltak minket külföldiek, amikor már majdnem az árokban voltam kutyástól... A szántón elengedtem, minden apró jelzésre visszajött lábhoz ha kellett, vagy éppen megkerült. Találkoztunk Abdulkutyával is, ment volna haverkodni, csak a gazdija igen sietett, szóval most nem tudtak játszani.

Most pedig megyek ki, trükköket gyakorlunk és sétálunk megint egy nagyot! Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése