2011. december 3., szombat

Ez van...

Mégsem lesz karácsonyi műsorban szereplés. :/
Bejött a tanár egyik órára és mondta, hogy most már nem csak ő szervezi, hanem plusz 2 tanárt kapott segítségként, ám ők úgy vélekednek, hogy " Nem illik bele a karácsony témába"... (Akkor a tavalyi rábaközi néptánc hogy jött témába? Az is ajándék volt a diákoktól a tanároknak...)
Így meg inkább mondtam, hogy jó, köszönjük a lehetőséget, műsoron kívül csak a semmiért meg nem fogok másfél hét alatt egy kűrt összehozni.
Erre újra kérdezgetett a tanár úr, hogy hogy is van ez, mi is ez, honnan jött, mióta csináljuk. Elmagyaráztam neki és előjött azzal az ötlettel, hogy szalagavatónkra legalább már lesz valami... :S Nem akartam mondani, hogy az osztály éppenséggel "leemészti", hogy én csinálok ilyet és elég furcsán néznek rám, ha azt mondom, hogy nem gyakoroltunk Arcussal egy hete... Van 3 ember, aki nem mondja, de tudom, hogy ki nem állhatja az állatokat és nem értik, hogy miért hurcolok kutyát suliba, vannak, akik lenéznek e miatt és talán egy-kettő, akik támogatnak.
Nem is akartam mondani, hogy mi tudunk ilyet is, amikor segítséget kért az osztálytól a tanár műsorügyben, mert tudtam, hogy hurrogás meg jajjogás lesz a vége. És az is lett. Aztán aki a leghangosabban hőbörgött, az mondta a végén, hogy csináljuk meg... Igazából már ott vagyok, hogy nem fogok többet felajánlkozni ilyen esetben, viszont akkor is be fogom hordani iskolába Arcit, ha tudom, mert tök jó szocializációs helyzet, amikor a lépcsőn még az ember sem fér el, de a kutya egyből utat tör magának :D Meg csak úgy... nagy tömeg, zajok, ismeretlen hely, lovak, hangos traktorok. Vagy bejön velem utolsó nap, vagy majd csak tavasszal diáknapra, mint idén. :)
Ha már diáknap, akkor 2011-ben Bubi ellopta a Víziuszkárt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése