2011. december 11., vasárnap

Mumus

Elért minket is a szükség, hogy igen is, kell az a hátrafelé szlalom és a nyusziülés. A két mumus. De kell, égetően szükség van rájuk a kűrhöz. Hát tegnap újra elővettük és szenvedtünk is velük...
Este kimentem egy jó adag jutalomfalattal, klikkerrel és óriási elkötelezettséggel, hogy akkor is tisztába rakom legalább a szlalomot. Először is rá kellett jönnöm, hogy melyik láb, melyik irányból, hogyan van a mozdulat, mert én ezt is képes vagyok elfelejteni. Jobbról balra mozdulattal kezdtem, egyből átment, óriási sipítozás, marék kaja, Arci meg jobban bepörgött.Hát akkor ha már a bal oldalamon van, próbáljuk meg onnan is. Na, itt kezdődött az egész agyrém. Egyszerűen folyamatosan a másik irányba csavarodott a feneke, bárhogy tuszkoltam bele az öklöm a szájába, bárhogy fordítottam oldalra és hátra, nem, ő a másik irányba megy a fenekével vagy épp csak miliméterekre kerüli el a hátsó lábam. Ha úgy álltam be, hogy csak hátrálni kell a jó végrehajtáshoz, akkor is kifordult a lábaim közül.
Szuszá, nagy levegő, próbáljuk újra. Első lépés teljesen oké, már ahogy behívtam jobb oldalra, egyből hátrált is volna be, amit ugyebár nem szabad engedni. Jó pár percet elvett, mire eszembe jutott, hogy jééé, van a hátam mögött egy fém lapháló, amit pont a lábam és a teste közé tudnék rakni, hogy rendesen megcsinálja.
Lap baloldalra, a jobb, azaz a hátsó lábam sarkához odabiggyeszt, Arcust beállít és parancs kiad: Hátra.

Kitolatott a lap és a vádlim között...

Csináljuk újra, jó lesz ez. Most már úgy álltam be, hogy tényleg csak tolatnia kelljen.

SIKERÜLT!

Teli tömtem kajával, megpaskoltam. Próba újra, ha már most ment. Kicsit oldalabra álltam, hogy most már fordulnia kelljen. Semmi...
Aztán megint semmi...
És újra...
Egy valami, csak éppen beleütközött a fenekével a lábamba, megtorpant és előre lépett.
Na még egyszer.
Juppi, átment!

Ha sikerült megtanítani neki ezt a trükköt, akkor végre lesz válaszom arra a kérdése, hogy mi volt a legnehezebb trükk, amit tud. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése