2011. december 5., hétfő

Ugyebár kiskutyázásra készülök, a kennel is megvan, időpontot eltoltuk érettségi utánig, mivel utána lesz két évem, ami "csak" technikum, azaz 3 napot lovardákban és panziókban leszek gyakorlaton, kettőt pedig iskolában ülök végig egy héten. Nem fárasztó, nem viszi el az egész napomat, ha meg olyan helyet tudok magamnak szerezni, akkor hurcolnám magammal az állatkákat is. :)
Nos, mostanában újra végignéztem a kedvenc kenneleim honlapját és látom, hogy sok helyen kiskutyákat várnak. Nem is lenne baj, csak az én hülye fejem újra beindult és gondolkodik... Mik lennének a céljaim a kiskutyával? Dog dancing biztos, agility hobbyszinten, amikor van lehetőségünk, akkor terelés. És itt jön az, hogy "Dehát annyi kennel van, ahonnan jók erre is a kölykök!" Néha magamat kergetem őrületbe...

Tegnap épp feltévedtem a Poseidon kennel honlapjára, ahol megláttam, hogy Tiától lesznek kiskutyák jövőre, a kan pedig egy barna tri border. *_* Na már most, odavagyok a barna trikért (és a fekete tricolorokért, meg a redmerléért... :D) Tia meg gyönyörű egyszerűen! Könnyed,harmonikus felépítésű kutyus. Mi jött le nekem ebből először? Hát hogy tök jó ugrásokat lehetne megtanítani DD-hez az ebből az alomból származó kiskutyáknak... Löjjetek le... jövőre lesz az alom, én meg majd csak 2013-ban kiskutyázhatok. Pedig eddig olyan jól bírtam...

Aztán ki tudja... addig biztos fognak valamennyit változni az elképzeléseim, a terveim. Idén szeretnék Arcussal is eljutni minimum két DD versenyre (már ha lesz annyi megrendezve és nem az ország másik felén lesznek), jó lenne hobby kategóriában kiállításra is menni, a kutyasuliban is érdekes tanfolyamok vannak, amiket nem lehet kihagyni, és akkor még a terelésről nem is beszéltem. 

Jó lenne, ha egy nap 48 órából és egy hónap 62 napból állna... Lenne időm mindenre. Most pedig ifjú titánként elmentem ezt a bejegyzést és megyek novellaelemző versenyre... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése