2011. december 27., kedd

Edzés

Ma újra agility edzésen járunk. Mivel jóval korábban volt csak vonat a városba, így kerülővel sétáltunk ki a lovardába, pluszba még ott a környéken is bolyongtunk egy kicsit. Párszor bemutattam pár autósnak... istenem, aki nem ismeri a kreszt, az hogy ülhet autóba?!
Kinn Arcust elengedtük Jokerral meg egy koronggal, hogy fáradjanak... hát ha az annyi sétától nem fáradt le, akkor egy kis dobálástól se fog... és nem is fáradt el. Bementünk, szépen viselkedett, nem nyöszörgött, húzott, ugatott, semmi ilyen.
Mentünk egy akadály, hosszú kúszó, akadályt körben. Először a végén az akadályt nem tudtam megugratni vele, mert túl távol voltam, azután túl közel. Aztán meg Arci rohant el megnézni a másik csapat edzését... Majd megszívatott, kúszóba küldtem, én már fordultam is el, gondoltam úgy is bemegy... aha, csak hogy kifordult. Tomi mondta, hogy hívjam. Hívtam és néztem a kúszót, hogy hol akadt el... mert én azt nem láttam, hogy ki is jött belőle az elején. Egyszer csak megjelent Arci a másik oldalamon. :D Még hogy nincs humorérzékük a kutyáknak :D
Második körben két akadály-kúszó-akadály volt, a kúszóba úgy kellett bemennie, hogy nem látta a száját. Először második kérésre sikerült csak beküldeni kúszóba, rohantam tovább. Hopp, előttem akadály! Valahogy ki kéne Kerülni vagy átugrani... nem fog menni. Jéé, két lábam van és nem tudom őket irányítani. PUFF! Megint estem egy szépet... :) Arcus jött oda, hogy kéri a sajtját, ő jól megcsinálta a pályát, én voltam a béna. Aztán megint elment rohangászó birkaszörű uszkárt terelni a pálya másik végére... majd sípolós labdát talált, amivel futott két kört és mindenkinek mutogatta, hogy van ilyene... Na, ott már kiakadtam rá. Olyan jól csinálta, de persze el kell rohannia, mert "az a kutya talán egy kicsit is hasonlít birkára, majd elhiszi ez a hülye, hogy terelni mentem...". Aranyos, iróniával... De sikerült megcsinálni :D
Utána elmentünk sétálni a Püspökerdőbe. Találkoztunk egy igazán szép fekete labradorral. Igazi nyurga testű, hosszú lábú. *_* Arci jól kijött vele, kergették egymást a parton. Bementünk az erdőbe, ahol frizbiztünk egy kicsit. Persze Arcusnak muszáj volt a legnagyobb gazba belemennie... teli van a farka és a feneke bogánccsal. Amennyit tudtam, kifésültem és kiszedegettem, most a természetre bízom, hátha kijön. Ha holnapig semmi változás, akkor ki kell vágnom onnan... Szóval Arcinak nem lesz farka vége, mert az úgy az egész összeállt a sok bogáncstól... :/ Szép lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése