2011. december 20., kedd

Mostanában

Arci reggel kicsit rekedt volt, meg is hagytam anyáéknak, hogy figyeljék, aztán ha valami van, akkor hívjanak. Végül nem lett semmi, el is múlt gyorsan, de azért bennem van a félsz, hogy bármikor lehet ennél rosszabb...
Szóval délután behoztam, anya keresett neki egy pulcsit, amit rá tudok adni, ha szükségesnek érzem és most úgy sétálunk, hogy megpróbálom nem annyira kifárasztani, hogy lihegjen... oké, fifigazdi, de féltem a torkát. Szóval most pulcsiban sétálunk, de jól áll neki a világos kék szín! :D
Felmászott magától a kanapéra, akkor lehívtam róla, egy idő után viszont én hívtam fel. Cukin elfeküdt és tévét néztünk összebújva. Imádom ♥

Most ráfekszek a frizbi dobásokra, segítségem is van, szóval tanulgatok. Cserében én trükköket tanítok kutyának és gazdájának.

Amúgy haladunk a karácsonyi videóval, kisebb vágórészletek már megvannak, majd újra becsempészem Arcit és akkor az eleje is meglesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése