2011. december 7., szerda

Vannak dolgok...

Tegnap este Arcival sétáltunk egy jót feszültséglevezetésként 3x akkorát, mint szoktunk :) Elmentünk a vizslák felé is, akiktől fél. Mármint a kutyák már nincsenek ott, mivel másfél hónapja eltűntek és még mindig nincsenek meg. A kant látták már Ménfőcsanakon, de senkinek sem jutott eszébe megfogni, csak telefonálni tudtak... :/
Szóval, arra sétáltunk. Odafelé még felvette a szokott pózt, visszafelé már rendesen jött volna láb mellett, hogy a szomszédban a spánielek nem kezdtek volna el ugatni. Megszokta, hogy erre megjelennek a vizslák és "támadnak"... Az utolsó pár méteren szépen jött velem, láb mellé ültettem, fektettem, és kapott egy óriási dicséretet, mert nem pánikolt be, nem nézegetett oda.

A másik. Történt egy olyan kutya kobzás, amit senki sem tud, hogy mi alapján... nem megyek bele, aki tudni akarja, hogy mi van és hogy, az meg fogja találni... Részemről annyit mondok: furcsa. Mintagazda, az egész életét a kutyáinak szentelte... és most minden elveszett... :'(

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    Néztem a netboardon ezt a kobzásos ügyet, de túl sok érzelmet borzolt fel az fórumozókban ahhoz, hogy tisztán láthassak az ügyben.
    Van esetleg valahol egy konkrét cikk erről?

    VálaszTörlés
  2. Szia, cikk nincs, a menhely elég titokban tartotta és tartja ezt még mindig. Az ügy elvileg befejeződött, de a menhelyen a kutyák kennelére még mindig az van írva, hogy nem örökbe fogadhatók a tárgyalások miatt. Ám a külföldi partnerszervezetnél bárki jelentkezhet értük 300 euró fejében... :/
    Ismertem a gazdát, a körülményeit, mindent, napi szinte tájékozódtunk egy közeli ismerőse által a kutyákról, az eredményekről és az almokról... Nekem még mindig felfoghatatlan...

    VálaszTörlés
  3. Igazából nem tudom felfogni a célját.
    Jött egy megrendelés külföldről és teljesítették? Kb. ezt tudtam levonni...Ha így van, nagyon nagyot csalódtam. Pedig már gondolkoztam erősen, hogy az 1%-om jövőre a Menhelynek adjam... :(

    VálaszTörlés