2011. július 24., vasárnap

Az elmúlt napok

Tegnap este jöttem rá, hogy elég rég óta nem írtam. :S Na, de most itt vagyok pár percig és pötyögök.

Ugyebár Arcival elkezdtünk dolgozni az új kűrön, de előtte még kardozni is meg kellett tanítani. Ne gondoljatok semmi különöse, csak lendítem a "kardot", ami egyenlőre cipőkanál, ő meg átugorja szép magasan. Tegnap már jól ment, most a másik irányra dolgozunk... Mert én a hülye fejemmel mindig szétválasztom az irányokat, nem ám egybe tanítanám... Na, de ez legalább kipipálva a szükséges elemekből.
De még itt van a nagy kör, amit az istenért sem tudok megcsináltatni vele, bárhogy rakok magam köré székeket, pálcákat, irányítom érintőpálcával, neeeem, neki fel kell ugrania a székre, vagy futás közben is forognia kell. :D Majd, valahogy ráveszem...
És itt van még a mumus, a háton átugrás. Grrr, egyedül nem megy, mert odajön a fejemhez, hogy én miért csinálom ezt, ha át is ugrik, akkor is a földön fekvő lábaim...

Amúgy szerintem jól haladunk... agyban megvan egy-két részlet a zenére, ha sajt van nálam, figyel, csinál mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése