2011. július 8., péntek

Elmúlt egy hét.

Bocsi, hogy nem jelentkeztem, csak hát na... Újra van Arcim :D

Szombaton elmentünk Roxival a győri menhelyre sétáltatni. Először kivittem az ő kis tanoncát, Bonit. Fiatal jagdterrier kan, annyi baj van vele, hogy támad a többi kutyára. Több, mint egy éve benn van... :/
Utána meg kivittem Dívát. Szerelem első látásra. Shiba inu keverék szuka, olyan 1-2 éves lehet. Pörgős kis állat. Olyan, mint Arcus volt kezdetben.

Hétfőn reggel mentem Arcusért. Örült nekem, hát még én neki... Még mindig fáradt volt. Testileg és lelkileg is. Mára már kipihente magát, most csak a meleg miatt szenved... :S Folyamatosan vizezem, árnyékban van, reggel és délutáni séta csak pisi-kakiból áll, akkor is füvön megyünk, az orrát naptejezem, mert a rózsaszín rész folyamatosan bepirosodik, leég a naptól.
Ma este meg lehet megyünk agilityre. Még le kéne beszélnem. Holnap meg újra menhely. Még azt is el kéne döntenem, hogy most hogyan is...

Este jövök még hírekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése