2011. július 19., kedd

Munka

Van munkám augusztusra. Most ide ilyen őrült fejes-ugrálós-boldog smájli kéne... :D
Már annyira hiányoznak a makijaim! Húsvét óta velük voltam minden szombaton, erre júliusban nem mehettem dolgozni... :/ Most is már július elején írtam, hogy augusztusban mennék, ma reggel kaptam választ, hogy 20-21. még szabad... valaki nagyon gyors! Mindegy, iskolaidőben csak én leszek olyan elvetemült, hogy szombatonként az állatkertben, makik között töltöm az időmet. Vagyis remélem. Mert eddig is csak én meg egy másik srác voltunk ilyenek :D
Nem lesz sok a fizetésem a két napra, viszont ezt már tényleg el akarok rakni versenyre, edzésre, ketrecre, kisdögre. Bár lehet ráveszem apáékat, hogy az edzéseket fizessék ők. Hiszen sport! És még olcsóbb is, mint az úszás... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése