2011. július 15., péntek

"Engem szeress, ne a kacsát!"

Tegnap este már nem tudtam mesélni, mert jött a vihar és áramtalanítottuk mindent. Jobb előre cselekedni...

De! Arcussal este klikkereztem egy sort. A célom az volt, hogy a mutatópálca végét ne bekapja, hanem a szájával vagy orrával érjen hozzá. Viszonylag sikerült elérni ezt. Aztán továbbmentem. Lábnál követés, majd pálcával körbeirányítom. Sikerült! Ott kapott egy marék kaját aztán ezt abba is hagytuk. Kétszer átugrattam lábon, egyszer kézen, meg labdáztunk egy jót. Mire elindultunk sétálni, már itt volt a vihar szele. Olyan jó idő volt! :D

Viszont újabb nyuszitól kellett elbúcsúznunk.
RIP Vöröske.

De újra térjünk át Arcira és a jóra. Most reggel is gyakoroltam vele, egyenlőre csak touch volt benn, majd kimentünk és ott waveztünk. Annyira élvezi! Vagy 3 pár megcsinált belőle egyszerre! Eddig a láb között szlalom volt a kedvence, most meg ez :D Nyolcasoztunk is, már sokat és gyorsan is tud csinálni, megállás nélkül. Mégis csak jó pihentetni a dolgokat.

A cím meg egy külön dolog. Miután kiengedte apa a kacsákat, elkezdte ugatni őket, rászóltam innen bentről, majd kimentem hozzá. Leültem a kennelbe mellé, ő nézte az arra totyogó kacsákat, én magamhoz húztam Arcit és akkor mondtam neki, hogy "Engem szeress, ne a kacsákat!" Szerintem megértette, mert adogatta a pacsikat, nyalogatott meg a közelemben akart lenni. Sikerült rávennem, hogy ne nézzen a kacsára, amikor én ott vagyok vele.

Terelni akarok. Valaki adjon pár hektár földet meg 5 birkát! Köszi! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése