2011. július 12., kedd

Lucky Dip

7 hónapja, hogy ott voltunk az UniverZooban, a Lucky Dip versenyen.
Ott ismerkedtem meg Greace-ékkel, Dorkáékkal és még sok mindenkivel, akivel a mai napig tartom a kapcsolatot.

Gabinak és Greace-nek meg rajongója is lettem azóta. Ők meg a mi munkánkat követik. Vicces. :D

Hát igen, 7 hónapja elbuktunk, de legalább ez ösztönzött arra, hogy folytassam és változtassak.

Ha már DD, akkor ma újra végig csináltuk a kűrünket. Melegben, mozgalmas környezetben. Meg is látszott mindez, meg az is, hogy már régen gyakoroltunk. Egyrészt én is belekeveredtem, másrészt már Arcus sem emlékszik egy-két összetett elemre. A wave persze még mindig profin megy neki, több is egymás után... :D Hihetetlen, hogy az egyik legnehezebb elemet tudja a legjobban!

Őőő, ez éppen a verseny előtti kűrtervezés közben készült... ha ember lenne, szerintem képen röhögött, és bemutatott volna. Kb. olyan szinten érdekelte, hogy én forgást kérek, mint engem a politika. Szóval semennyire. Ő menni akart a többi kutyához, vagy rohant volna kifele a csarnokból a hangzavar elől.

Na, de megyek, mert lassan esti séta. Gyakorlunk megint, megpróbálom rávenni a háton átugrásra, folytatjuk a térden és karon átugrást, meg ha lesz kedve, akkor kirakom neki a kúszót, aztán ökörködjenek a macskával benne. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése