2011. július 13., szerda

Kűr

Tegnap este eldöntöttem, hogy megint naponta 2x elpróbáljuk a kűrt, hogy az őszi tatabányai versenyre már tényleg készen érkezzünk. Már ha lesz verseny, ami elég sok dologtól függ.

Na, de tegnap este gyakoroltunk. Először szétszedtem darabokra, úgy próbáltuk el, majd egyszer megcsináltuk végig, aztán meg párszor kézen és térden átugrást csináltattam vele. Végére meg egy olyan jött, hogy én leültem a fűbe, ő elém állt, hátráltattam úgy 3 métert, lefektettem és hempergés. Azt vettem észre, hogyha csámpásan feküdt le, szóval a fenekét kifordította, akkor semmi áron nem fordult át, még úgy sem, ha odamentem és kajával irányítottam.

Ja, azt nem is mondtam, hogy sikerült 3x is lehívni macskáról :D Először sétánál rohant el az egyik bokorhoz, ahol elkezdett lapulni meg ugrálni. Kb. 4x kellett rászólni, mire visszajött. Aztán gyakorlásnál, ahogy kiengedtem, egyből észrevette az öreg Vilmos cicát a farakáson, és elkezdte kergetni. Mondjuk ott eléggé leüvöltöttem a fejét... de egyből visszafordult, jött lapulva és lefeküdt elém. Meg ma reggel épp előre küldtem, hogy fusson, amikor észrevettem a sarkon egy cicát a fűben. Ő még nem vagy lehet, hogy éppen akkor látta meg, de egyből visszahívtam, jött is, teli is tömtem kajával. :P

Ma is gyakoroltunk reggel, hát a láb között előre nagyon megy neki. Eddig sosem ugrott fel meg nem rohant, követte a kezemet, hogy sietett és párszor arcon is nyalt. Pörgött, újra. Végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése