2011. július 19., kedd

... még jobb.

Most már szeptember első hétvégéjére is van melóm, jíppijájéé! Két havi táp és az esetleges tatabányai verseny ezzel finanszírozva! Imádok dolgozni! :D Mármint itt, a gyárat utáltam. De pénz kell, télen lehet újra be kell vállalnom az is Arcusért és a kisdögért, akiről már eldöntöttem, hogy kan lesz! Na meg az Anadune segítségével a lehetséges színeket és adatokat is megnéztem, de hát ugye nem színre választunk kutyát, az csak mellékes. Viszont ha lenne, akkor blue-merle tri és kék szemű kan kéne :P
Hülye vagyok, már nyakörvet is kinéztem neki... :S Nem kéne ennyire előrehaladnom.

De ha már írok, írok Arciról is :D Tegnap vihar volt, pont kinn sétáltunk a játszótér mellett, mikor a közelbe csapott le a villám. Arcus megijedt, és mint a sülyhúzó pitek, belefeküdt a nyakörvbe és hazarángatott, egyenesen a kennelébe. O__o
Örülnék, ha nem lenne fülledt meleg az idő, mert akkor talán tudnánk is gyakorolni rendesen. Az új kűrünk alapjait letisztáztuk, már csak ki kéne találnom a zenét és a lépéseket. Ezt utálom az egészben. Összerakod a kűrt, aztán közben alakítgatsz és teljesen más lesz, mint elsőre. Tavasszal is itt kellett bennem tartani a lelket, mert nem bírtam egy nekem tetsző valamit kitalálni. Aztán napokig csak a zenénket hallgattam és beugrott! Csak így, hip-hop, hirtelen.
Ennél mondjuk mivel van téma, így ide vágó videóket is nézek mostanában, az meg plusz, hogy elég jártas vagyok benne. Próbálok humoros kűrt kitalálni, amin a nézők mosolyogni és nevetni fognak és persze mi is élvezni fogjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése