2011. július 17., vasárnap

Hétvége

Hmm, tegnap elég rosszul voltam, így sajnos Arcus megint keveset volt kinn... :/ Már ezért is rosszul érzem magam, hogy nem vagyok kinn vele eleget.
Este nekiálltam akadályt készíteni. 2 óra alatt kész is lett. Apa segített fűrészelni (mert nekem pont a végén beakadt, se oda-se vissza, se ki nem jött), de amúgy teljesen magamtól csináltam. Azt hittem, hogy napokba fog ez kerülni nekem, hihetetlen, hogy ilyen gyorsan kész is lett. Mondjuk a maxi léctartót elcsesztem... Az egyiket 52 centire, a másik 50 centire raktam, de sebaj... :D


Ma meg épp facebookoztam, amikor ismerős bordertenyésztő kirakott a falára a kiskutyákról képet. Majd egyenként. Ebből az alomból egy barna kan a kedvencem. Kitette, hogy ő és még két fekete kan tesója eladó. Mutattam apának, hogy "Nézd, ők még gazdit keresnek!" Nézgette őket, mosolygott, tetszettek neki (főleg a barna), aztán mutattam neki még két felnőtt kutyát, akik nekem iszonyatosan tetszenek. A kannál azt kérdezte, hogy "Miért ilyen spicces?" -"Hát mert mackóbundás és felálló fülű."
-"És miért áll fel? Vágva van?"
-" Dehogy! Csak feláll neki."
Mindegy is, nem kell apának értenie a fajtához, csak el kell viselnie, hogy itt vannak :D
Aztán mutattam egy kék szukát is neki (ugyan ebből a kennelből). Na, az már bejött neki. És megkíséreltem a lehetetlent:
" Tőlük szeretnék MAJD kiskutyát."
Válasz: Majd, ha az udvar rendben lesz. Szokása mindenre ezt mondani, viszont most nagyon úgy néz ki, hogy idén vagy jövő év elején teljesen kész lesz. Szóval a puppy project ezerrel robog!
VÉGRE! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése