2012. március 21., szerda

Korom Gábor előadás

Tegnap este voltam Korom Gábor előadásán a tükörmódszerről. Tavaly nyáron már elmentem egy hasonlóra, de azt nem ő tartotta és kicsit máshogy is magyaráztál el. Kétséges volt, hogy eljutok-e odáig, mert egyrészt beteg vagyok, másrészt későn lett volna vége a tervezet szerint. Mindegy, elmentem. Sok ismerős volt az agilitysek közül, meg egyik osztálytársam is eljött.
Hát ez a pasi marha jó fej, azt kell, hogy mondjam! :D Egy böszme kutyás, aki tényleg őrülten imádja csinálni ezt az egészet. Sokat nevettünk az előadásán, sokszor ismertünk magunkra egy-egy példánál. A legjobb a lúzercédula példa volt. Már elkezdtem kiradírozni néhányat :D Sosem szerettem, ha láb mellett kell sétálnia állandóan a kutyának, valahogy nem éreztem elég szabadnak ezt a módot a sétára. Viszont most csak azért is! Mandulával múltkor fél órán keresztül pórázszabályoztunk, most elég volt 2 perc és felfogta. Két kutyával egyszerre, tegnap ez még egy lehetetlen dolognak tűnt. Este etetésnél is lemorogtam őket, Mandula bevonult a házba és lefeküdt, Arcus meg mögém bújt és várt.
Még lett volna pár kérdésem, főleg Mandula morogva pattogása miatt, hogy erről hogyan tudnám leszoktatni, csak sajnos sietnem kellett a buszra. Elvileg lesz még több alkalom is, mindenképp szeretnék eljutni megint egy előadására, mert nagyon élveztem. És persze ajánlom mindenkinek az ilyen előadásokat!

3 megjegyzés:

  1. hát erről lemaradtam, bár ha tudtam volna róla, akkor se értem volna oda.:(

    Legközelebb dobj fel infót lécci, ha van vmi ilyesmi, mert úgy is elfelejtem.:)

    VálaszTörlés
  2. Szólok, már úgy is azt az infót kaptuk, hogy hamarosan újra lesz előadás. Pontos időpont, vagy hónap még nincs, de idén még lesz :D Szólok mindenképp!

    VálaszTörlés