2012. március 29., csütörtök

Újabb siker!

Csak egy gyors bejegyzés, mert igazából már hajat kéne mosnom és készülődnöm suliba, de itt ragadtam :)
Tegnap séta után Mandulával gyakoroltam a versenyre. Ügyes a csaj, sikerült azt is lebeszélnem vele, hogy a kezemben nem azért van a kaja, hogy duplán lakjon jól, hanem hogy arra figyeljen. Röviden: nem harapja le a kezem a kajával együtt :D A másik pozitív dolog, hogy megtanult szépen futni velem, nem pattog, nem morog, nem ugat. Ha egy kicsit is gyorsítottam, mindig elkezdett vadulni, letépte a kezem, megmorgott.
Sétánál elkezdtem ugrálni, ha morgott, akkor korrigáltam egy pici pórázrántással. Már előre fele ugráltam, amikor pattogni is elkezdett, ugyan így korrigáltam, majd rövid távon futás. Van egy kicsit piaffe mozgása, azaz pattog futás közben, de nem ugrál és végig tartja a szemkontaktot :D Legalább ezt sem kell megtanítanom neki külön, van egy saját járásmódja.
Viszont nem tépi le a fejem! :D És ez annyira jó érzés, hogy "ennyi kellett csak neki?" Nem rossz kutya ő, csak kicsit kell vele foglalkozni, szóval nem értem a volt gazdáit. Túladni egy ilyen kincsen... én legalább jól jártan! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése