2012. március 17., szombat

Tavasz van

Jó az idő, igazi tavaszias, hát akkor az ember a szabadban van, nem? Egész délelőtt kinn voltam a dögökkel, Mandulával klikkereztem. Megtanult beleülni egy kosárba, felmászni a kosár tetejére, fát kerülni (bár ebben még nem vagyok biztos, hogy tudja is), meg a kúszó használatát is megtanítottam neki. Egész végig Arcival rohangásztak a kert elejében, vagy éppen a gazokat kapták el, amiket anya húzkodott ki a kertből. :D Nagyon élvezték. Más hírrel igazából nem is jöttem... csak annyival, hogy mint látszik, nem mentünk Kakucsra, a frizbiversenyre, mert az utolsó napokban, mint kiderült nem is fértünk volna be az autóba, meg nem is tudtam volna menni, mert egy nappal korábban mentek. :/ Szóval, a kommunikáció fontos, én most elég jól megszívtam, főleg, hogy már 2-3 hete le volt beszélve, hogy megyek, erre a hét közepén kiderül, hogy mégsem tudok, önhibámon kívül.
Holnap viszont karakterteszt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése