2012. június 23., szombat

Bosszúálló(k)

Háháááááá! Ha már ez a cím, akkor egy kis aláfestő zene is kell :D


(Micsoda véletlen, kedvenc zenekarom bátyám kedvenc filmjének filmzenéjét csinálták meg :D)

Na, de a lényeg... mocskos méhek!!! Bocs, azok darazsak voltak... a méhes hasznosak, cukik, amíg nincsenek a közelemben. A darazsakkal mindig is afférom volt, kiskoromban, amíg külföldön éltünk hát nem a nagylábujjamba állt bele egy, amikor elestem az udvaron rollerrel? Most meg négy is megszúrt... ***********************!!! Csak gyümölcsládáért mentem be a téglarakások közé, kifele meg nem szembe repül velem egy?! Láttam a szemében, hogy támadni akar, de mondom még ki tudom kerülni... hát nem... jobb kar első csípés. Nézek a másik irányba, hogy mi legyen, akkor támad egy lentről. Bal kar első csípés. Első gondolatom, hogy mocskok, legalább kinyuvadnak! Ááá, dehogy... Akkor kezdtem el valami iszonytató screamo hangot megütve üvölteni meg menekülni... eldobtam mindent, rohantam visszafele a lehető legmesszebb... Apa meg csak állt és röhögött rajtam, majd megjelent újra rovarirtóval... Annyira jó érzés volt, ahogy mind a két kezem lezsibbadt, tenyérnyi vörös foltos vagyok meg kétszeresére dagadt mind két alkarom.
Még szerencse, hogy nem vagyok allergiás...
De ezt még meg fogják járni a ****** darazsak!

És akkor csodálkoznak, ha frászt kapva sikoltozok meg csapkodok, ha bármiféle repülő bigyó száll az aurámba...

Mellesleg Mandula is fél a darazsaktól, a legyeket meg meg akarja enni...Arcus meg hülye és kergeti a méhéket... :/ Nem tudom, hogy mi lenne, ha őket csípné meg egy... nem hogy még négy. Calcimusc persze nincs itthon, miért is lenne... szóval hétfőn azért is elmegyek, meg lelamináltatom az okleveleket és bírálati lapokat :D

Jah, mellesleg meg van egy ilyen videó is, unalmamban összevágtam (és marha nagy átverés ez a program, mert azt írja, hogy ingyenes... aha, ad egy ajándék ingyenes HD videószerkesztést, a többi meg 5 euró... -.-')

1 megjegyzés:

  1. Sajnos csak méhek halnak meg a csípéstől, a darazsak újra támadnak.

    A zene jó, bár a srácoknak szólni kellett volna, hogy miután megbotlottak és rázuhantak a smink asztalra, menjenek el meg mosakodni, mert nevetségesen néznek ki.:)
    Mondjuk így vagyok az Avenged Sevenfolddal is, jó zene, gáz csávók.:D

    Az egyensúlyozós vid. viszont király, próbálkoztam én is Blue-val, de egyelőre nem tudtam meggyőzni:) A Bodza meg még ülni sem képes annyi ideig, amíg ráteszem az orrára a kaját.:)

    VálaszTörlés