2012. június 25., hétfő

Trükksuli!

Gondoltam egy merészet, és úgy döntöttem, hogy
trükk- és dog dancing oktatást vállalok. 
Ne tessék nagy dologra gondolni, egyszerűen csak azoknak szeretnék segíteni, akik megragadtak a trükktanulásnál. Amikor én kezdtem, nem volt a közelben segítségem, magamtól kellett rájönnöm, hogy mi hogyan működik, hogyan tudnék tovább lépni. Mára akadt internetes segítségem egy-két bíró személyében. :)
Házhoz megyek, teljesen ingyen segítek bárkinek bármiben, csak ne kelljen egész nyáron itthon csücsülnöm. Ha van rá igény, akkor akár egy trükkcsoportot is összehozhatunk hétvégenkénti összecsapódással mondjuk az Aranyparton vagy a Püspökerdőben. Olyan kis szeminárium féle dolog lenne.
És ezt most tényleg komolyan gondolom!

Szóval ha valakinek olyan ambíciói vannak, hogy trükköket akar tanulni vagy esetleg dog dancingelni szeretne a kutyájával és Győr környéki, nyugodtan keressen fel az alábbi elérhetőségeken!

Tóth Nikolett
pocokjany [kukac] gmail.com
( a szóközöket természetesen ki kell venni, meg kukacot beírni rendesen, csak a spamok miatt nem írtam le rendesen.)
Facebookon is elérhető vagyok, ott Nikolett Zsófia Tóth, zárójelben Marlene, mint becenév. :)
Naaaaagyon örülnék, ha lenne jelentkező! :D

3 megjegyzés:

  1. Hát bevalolom, hogy erősen gondolkozom a dolgon, de a júliusom nagyon húzós lesz hétvége ügyileg.

    Mindenesetre bejelöltelek FB-on,m aztán majd csak kialakul vmi.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Engem is régebben megfogott a dog dancing, viszont az öreg kutyámmal (15.5éves) már nem akartam belekezdeni. Viszont ő elment és most van egy prücsök, akivel kutyaiskolázok és gondoltam belevághatnék majd nyáron a dog dancing-be. Ezért örülök, hogy megtaláltam a blogod és szeretném megkérdezni, hogy a fenti ajánlatod még most is áll? :)
    Köszi szépen a választ!

    VálaszTörlés
  3. Szia Ditt!
    Nyártól valószínű újra élni fog ez a dolog, vagyis inkább fel kell éleszteni, mert tavaly össz-vissz egy edzés volt egy kutyával. :)

    VálaszTörlés