2012. június 5., kedd

Oltás

Necces, de igen, hülye vagyok. Mandulnak nem 06.06-án van a születésnapja, hanem 06.09-én. :D Azaz majdnem egy napon velem, pár hónap eltéréssel. Ez is ma derült ki, ahogy belenéztem a könyvecskéjébe.
Voltunk oltáson, a városban összetalálkoztunk a kutyasulis edzőnkkel, az egyik társunkkal, aki egyben a leendő kutyakozmetikusunk lesz és sajnálja levágni Mandul szőrét. Pedig le kell... beleragad a kaki, rasztásodik a feneke, a fésű nem viszi el, melege van, sok a kullancs és szerintem azért nem engedi a fenekét vakarni, mert fáj a szőrének a töve a rasztásodástól. Már csak van tapasztalatom a fájó rasztatincsek tövéről... :/ :D
A volt rajztanárom is megtalált minket, megdögönyözte Mandult, egy rendőrrel is összehaverkodott a kisasszony, a srác (merthogy elég fiatal volt... emellett jóképű is :D) hagyta, hogy megnyalja a nyakát :D Az egyik boltból is kirohant hozzánk egy nő, meg ugyan itt elkapott minket egy fiatal egyetemista csaj is egy kis kutyázásra.
Aztán a rendelőben meg a volt főnökömmel is összefutottam. Ő a kedvenc főnököm, olyat szeretnék, mint ő! Beszélgettünk is, sok sikert kívánt, Mandult meg egyből felismerte annak ellenére, hogy csak FB-n látta a képeket róla :)
Voltunk bandázni, Mandul és Málna között voltak konfliktusok, amikor közbe kellett lépni és leüvölteni a fejüket vagy éppen szétszedni őket, aztán már Mandul inkább elvonult a közelembe, de távol a többiektől. Merthogy én meg besegítette csincsillaketrecet gyártani :D
Hazafelé meg turistabusz volt, kutya nem fér el lábnál, hát felkaptam az ölembe, aztán be is aludt :D

Ha antiszoci kedvemben vagyok, akkor Arcival kell a városba mennem, mert tőle félnek, mivel nagy, fekete és ördögi meg farkasos szemei vannak. Mandul meg cuki, pici, szőrös plüssmedve, akire mindenki mosolyog. Igazi pasizós kutya! >___<" Bár ritka az olyan pasi, aki a kutyát nézi, nem a lányt...

2 megjegyzés:

  1. Vannak olyanok...de sosem érted fog rajongani,hanem a kutyádért.Álmossal esélytelen pasizni! :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor ott már valami nincs is rendben, ha a kutya számára érdekesebb, mint a "friss hús" :D Álmos mellett senki más nem rúghat labdába! :P

    VálaszTörlés