2012. június 19., kedd

Vízvízvíz

Kinéztem két partot is, amit a napokban ki kell próbálnunk :D Az egyik itt, a faluban a Rába holtág... sajnos régi rossz emlékeim helyszínén vezet az út odáig. Még ma délután ki akarok menni Arcival egyenlőre, megnézem, hogy mennyire lehet használni, tiszta-e, milyen a part és stb. Csak még előtte el kell mennem dolgozni ... Fél 3-ra jön csoportom, 4-re talán végzünk, de akkor is csak az 5 óra utáni busszal tudok hazajönni... :/ Szeretem a buszmenetrendeket... És most pff... vonatpótlóbuszok járnak elvileg. Király! :/ De ha tényleg az jön a vonat helyett, akkor legalább közelebb le tudok szállni és nem kell a falu másik végéből hazasétálnom :D
A másik part meg Pinnyéd felőli oldalon a töltésnél láttam egy homokos részt a Google Mapson... oda majd talán jövő héten tudok kijutni... Lehet, hogy Mandul kozmetikája után kimegyünk :D
Ha valaki tud még partszakaszt, ahol gazdi is úszhat kutyával és viszonylag tiszta a víz, ne fogja vissza magát! :D

4 megjegyzés:

  1. Hát ez már régi probléma...Elvileg, ahol az ÁNTSZ engedélyezi a strand működését, ott kutya nem fürödhet, ahol meg nem engedélyezett, ott meg tiltott helyen való fürdés miatt lehet bünti...

    A Rába holtágra melyikre gondolsz? A gyirmóti? Ott elvileg már az parkolónál kint van, hogy tilos a fürdés, ill. a part mellett folyamatosan is kint van a tábla.

    A Rábcán ezt nézted:https://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.689508,17.607822&spn=0.005814,0.013937&hnear=Gy%C5%91r,+Magyarorsz%C3%A1g&t=h&z=17

    Hát én abban sem bíznék nagyon. Horgászva végig jártam szinte azt az ágat, és nem nagyon tűnt úgy, hogy szívesen bele mennék. Hínáros, akadós, összevissza mélyül. Kijelült strand ott biztos nincs. De ha még se úgy van, akkor szólj és tegyél fel térképet, hogy pontosan hol van!

    VálaszTörlés
  2. Rába holtágra arra gondolok, ami Ikrénynél van. Egy áteresztőn megy át a víz, ott van egy nagyobb rész, ahol horgászni szoktak, de én a másik végét néztem ki. Régen jártunk oda le lovasedzőmmel meg a vizsláival.
    Ezt még nem néztem. :)
    Ezt néztem: https://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.698975,17.613208&spn=0.007842,0.021136&hnear=Gy%C5%91r,+Magyarorsz%C3%A1g&t=h&z=16
    Ismerős azt mondja, hogy ők szoktak kutyával ide lejárni, meg sokan mások, de arról nem szólt a fáma, hogy ők is belemennek-e. Ha nem is úszásra, de legalább egy kis hűsölésre akkor is belemennék :D Csepelnél is derékig álltam a Dunában tavaly, szóval már semmi sem árthat meg. :)
    Vének felé mondják még, hogy jó meg szép... na de én azt autó nélkül, busszal hogyan játsszam meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ikrénye az ez itt ez: http://goo.gl/maps/ffGw ?

      A pinnyédi oldal nekem vmiért a Rábcát jelenti, az Újmetszésre nem is gondoltam, de az a homokpad elég jó, anno mikor kajakoztam gyakran megálltunk ott csobbanni. A másik jó hely a Holtág befolyója környékén volt: http://goo.gl/maps/0BIl

      Törlés
  3. Deigazából nem is mentem ma el arra, elég volt, hogy végre hazaértem, így is rosszul voltam már. Talán holnap, bár... még melegebb lesz. :/

    VálaszTörlés