2012. június 27., szerda

VíziMandula

Mandult fürdettem... háhá! :D
Úgy kértem a kozmetikáját, hogy majd én megfürdetem itthon... diákfizetésből ott spórol az ember, ahol tud :/
Na, de hát... vicces volt. Már eleve úgy jött be a házba, hogy "Huuu, milyen sok minden van itt!"... pedig aztán február nagy részét ide benn töltötték a hidegek miatt. De ahogy beértünk a nappaliba, már kúszót, csúszott, menekülni akart az asztal alá. Pislogtam nagyokat, hogy hogy mi is történik pontosan, mert eddig itt benn meg volt őrülve, hogy játékkaja van. A fürdőben magától ment be a zuhanyzóba (hát ez így most jól esett, hogy nem nekem kellett bepakolnom az elejét és a hátulját is, mint Arcinál).
Viszonylag jól tűrte, a végén már ki akart menni, de beleült a vízbe, pacsit osztogatott, szóval annyira nem viselte meg :)
Takaróba bugyolálva kézben vittem ki... Arcit csak körbe szoktam tekerni, őt nehezebb felkapni és kirohanni vele, hogy ne benn rázza meg magát. Meg volt őrülve, pattogott fel-le, a fenekét folyton a lábamnak nyomta, meg olyan kis incselkedősen játszott. Azt hinném, hogy tüzel, de szerencsére nem, és nem is mostanában fog... merthogy a következő előtt biztos ki lesz pakolva... csak jussunk már el odáig! :)
Vannak képek... hát a fürdős képeket öcsém csinálta, szóval... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése