2012. június 18., hétfő

Raktam ki délután a kutyáknak a babakádba vizet. Arcit gondoltam, hogy az elején nem fogja érdekelni, vagy csak annyira, hogy várja, mikor kezdek el fröcskölni neki. Mandula ilyenkor leüvölti a fejét (szó szerint a fülébe ugat) vagy a fenekét csipkedi. Párszor rászóltam, aztán inkább elvonult játszani.
Arci erre beleállt a vízbe és elkezdte kikaparni. Mandula jött, üvöltött, Arci kiszállt a vízből és csak állt. Mandula meg belefejelt a vízbe és morogva-duruzsolva elkezdte megenni! O_o Harapta a vizet és nyelve is le egyből, meg orral böködte ki. Aztán beleállt és ő is kaparta ki a vizet.
Haláliak voltak! Ha Mandul elment és Arci nekiállt játszani, akkor Mandul jött és megint ugatott. Amikor ő kapart, akkor Arci beállt mögé és kapkodta el a vízcseppeket. Én meg csak ültem és röhögtem rajtuk :D

Holnapra hívtak frizbizni Arcival... nem fog összejönni, merthogy délután dolgozok, hazajövök, becipelem a dögöt a még forróságos városba, aztán valamikor hazaesünk... Ha meg kutya nélkül mennék, akkor ki sétáltatná meg őket? Szóval ez is kimarad... :/
A héten vagy jövő hét elején megy Mandul kopaszodni *-* :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése